Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Jobbigt telefonsamtal, men nu är det gjort.
Dotra har studiedag idag så det har varit lugnt.
Har huvudvärk som fasiken.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Åh nu har jag varit och jobbat. Så härligt att se ett barn springa runt och skrika "Therese är här" så att alla verkligen märkte det. Värmde i hjärtat!

Sen har jag ringt granne angående vindkraftsverket. Bolaget som ansökt försöker köra fulspel minst sagt! Så nu har jag sagt till grannen att han har faktiskt rättighet att kräva ersättning eftersom det kommer vara inom rotors diameter.

Sen har jag jagat försäkringskassan eller rättare sagt min personliga handläggare!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

kl

bleurgh for gamla papptak! kanns som att jag dragit ut miljoners miljarders dubb och fortfarande ar det inte klart!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Jobbat och haft jättekul :)

Den 10:e ska jag operera bort visdomstanden :( och jag är ärligt talat skräckslagen för själva ingreppet men även för smärtan och det efteråt :nailbiting: förstår inte riktigt hur jag ska klara det som är extremt känslig vad gäller allt med mina tänder. . . Överlever man smärtan efteråt?:crazy:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Den 10:e ska jag operera bort visdomstanden :( och jag är ärligt talat skräckslagen för själva ingreppet men även för smärtan och det efteråt :nailbiting: förstår inte riktigt hur jag ska klara det som är extremt känslig vad gäller allt med mina tänder. . . Överlever man smärtan efteråt?:crazy:
Jo visst överlever man men kan bli svårt att tugga så du kan ju handla hem soppor och sånt. Och be om värktablett på recept, de är effektivare än receptfria. Jag fick Citodon, den funkade rätt bra på mig, jag tog den mest på kvällen så jag kunde somna.
Själva ingreppet var inte jobbigt, kände ingenting typ.
Du kan ju be om att få Midazolam :idea: men då är det bra om nån följer dig hem... ;)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Det brukar jag göra och varje år gör jag flera längder av samma mängd för att dom blir så stora!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 203
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
0
· Visningar
402
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
2 538
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
122 191
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp