Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Dessutom finns en hotbild kring mig så känns skönt att ha det skyddet.
Så jävla komplicerat livet kan bli ibland
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

:( Det är schysst med en fyrbening hemma :love:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Ja :) speciellt när han står på huvudet i soffan och vill brottas :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Låg.
Tacksam över att ligga i sängen och veta att jag får sova så länge jag vill i morgon också.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

KL

Sambon råkade bläddra i Bauhaus reklambroschyr och det slutade med att vi har köpt ingredienser för en total makeover av vår toa.

Synd bara att det inte är klart bara för att man har allt hemma
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Ont i magen :( trodde att det borde ha varit bra vid det här laget :cautious: men tydligen inte. . . Kurerar mig med att se sex and the city 2 på tv. . .
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

VV var på inspirationskväll i en butik i Kungsbacka igår, väldigt intressant! Tyvärr blev köplusten allt för inspirerat :( Kom dock fram till att jag nog måste börja på yoga :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Lite trött idag, men har sovit rätt ok, dock halva dagen med :)
satt väl i kroppen av de tidigare sömnlösa nätterna :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Har haft två dagar med sovmorgon. Har sovit 10 timmar varje natt och det har känts precis lagom.
Nu blir det fem nätter med 7-8 h sömn. Vilket ju är helt ok. Men jag vill bara stanna i mitt sovrum. Helst hela vintern eller nåt.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Morgnar är värst när man ska upp och till jobbet. Mörkt och kallt ute, fy. Har ju jobbat i helgen och ska upp imorgon med. Glad jag ska vara på mitt jobb och inte i någon annan grupp iaf. Dessa tråkiga resurspass alltså. Sliter ännu mer på personalen:meh:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Åh jag försöker bestämma mig för om jag vill släppa min säkra heltid för en timanställning med halva resvägen. Troligen mindre stress och snällare passagerare också.

Men ändå...

Känns som att jag skulle få foten direkt om jag lyckas bli på smällen snart igen och provanställningen inte är över.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Saxbett och hackamore är ingen bra kombo och hästen ville :( inte mer så jag avbröt vettens inrådan och tömkörde med bett i dag och hästen gick som en dröm :love: Nu kanske hon kommer och vill jobba som vanligt när jag ropar i morgon ;)

Jobb i grannstaden i morgon :nailbiting: Roligt men :nailbiting::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 203
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
0
· Visningar
400
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
2 369
Senast: Avalbane
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
122 160
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp