Utländskt godis (utbruten från Störiga saker vi stör oss på, del 29)

Kitkats och hobnobs med mjölkchoklad är det bästa i chokladväg i England.

Kitkat sa du va? ;)
20230910_094519.jpg
 
Japp!
Men om man nu ska var här så väljer jag hellre Reeses om jag ska äta choklad :)
Blir dock inte så mycket choklad i Arizona. Man får äta upp den fort eller ha nära till kylen..
Kan varmt rekommendera Reeses mini cups med pretzelbitar i... Sjukt goda! Även Nutter Butter-kex, dem behöver du inte ens oroa dig för att de ska smälta 😃
 
Har ger man hastarna "peppermint" karameller ... eller polkagris karameller. De flesta hastar verkar gilla det, utom min som spottade ut bade det och socker. Tur for mig, jag fick ata upp dem sjalv. :p
 
Det FINNS godis har ocksa, men jag langtar efter sega rattor, saltlakrits grodor, och alla andra super goda godisar fran Sverige. :cautious:

Och Polo koptes alltid i stora upplag till barnen varje gang vi reste genom UK ... Det var lycka nar de fick tag pa en Polo 😄
 
Jag tycker jättemycket om Green & Blacks choklad, speciellt dom mörka som jag smakat på i London. Har äntligen hittat dom i en hälsokost butik här hemma. Lätt värt en lite längre shopping runda för en bit sån choklad 😁👌
 
Jag tycker jättemycket om Green & Blacks choklad, speciellt dom mörka som jag smakat på i London. Har äntligen hittat dom i en hälsokost butik här hemma. Lätt värt en lite längre shopping runda för en bit sån choklad 😁👌
Brukar inte den finnas på större ICA? Är rätt säker på att den finns på kvantum här. Även Divine (som är min favvo) och Eguale finns där.
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 920
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
4 301
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 077
Senast: Lilla
·
Fordon Letar ny bil. Minst lika svårt som att byta telefon. Finns två miljarder olika varianter att välja på och jag har ingen aning om vad jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 945
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp