Utländskt godis (utbruten från Störiga saker vi stör oss på, del 29)

Amen, sister! Det värsta är när folk i diverse grupper för svenskar i UK skriver att de inte alls saknar Marabou för det finns ju Cadbury's O_oO_oO_o

(avskyr personligen Cadbury's, men Galaxy är ok)
Eller hur. :D Jag är inte särskilt förtjust i choklad sådär, men ska jag ändå äta det är ju Marabou överlägset det bästa vardagsmärket! Jag vet inte om jag känner någon skillnad mellan Cadbury och Galaxy. 😅
 
Sant, Marabou är det enda rätta!


och... Maltesers
Det finns ingen botten i såna ungefär som Ahlgrens sursockrade så inget som jag brukar våga köpa:o
:rofl:
Gillar inte vanliga maltesers... men de där renarna med mint alltså. :angel:
Jag har aldrig smakat sursockrade Ahlgrens men jag kan föreställa mig. Här har jag precis upptäckt Irn Bru fizzy bottles - jag tror aldrig jag vågar köpa igen! 😱
 
Gillar inte vanliga maltesers... men de där renarna med mint alltså. :angel:
Jag har aldrig smakat sursockrade Ahlgrens men jag kan föreställa mig. Här har jag precis upptäckt Irn Bru fizzy bottles - jag tror aldrig jag vågar köpa igen! 😱
Ok så hur ska jag få tag i dom där då?! Orangea godisar is the stuff:D
 
Det man behöver i chokladvög från England stavas curly wurly’s och galaxy ripple :d
Annars vinner Marabou :D


Stor mig på att ventilationen på rummet gnisslar och jag verkar ha glömt öronproppar. Rookie mistake :arghh:
Åh, Curly Wurly är min nya besatthet! Har bott här i 12 år och upptäckte dem först förra veckan. Ser det nu som min huvudsakliga uppgift att äta ikapp alla paket som jag genom min okunnighet missat under alla dessa år.
 
Oooh ja! Lever genom dig, de är SÅ bra. Som dumleklubbor man kan äta utan att dra ut tänderna på sig själv 😂
Jamen exakt! Åh, jag har funderat och funderat på vad det är för svenskt godis de påminner mig om, men inte lyckats komma på det. Men Dumleklubbor, precis så är det ju! Jag brukar köpa påsarna med Curly Wurly Squirlies och det är en av få saker som jag kan äta en hel påse av utan vidare :d
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 935
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
4 302
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 090
Senast: Lilla
·
Fordon Letar ny bil. Minst lika svårt som att byta telefon. Finns två miljarder olika varianter att välja på och jag har ingen aning om vad jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 945
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp