Jag tänker, hoppas och tror att det är det folk vill se. Perfekt och välansat är inte modernt längreÅh va bra. Då har jag tid på mig.Tänker dock inte visa upp något perfekt utan den bistra verkligheten och odlingsglädje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker, hoppas och tror att det är det folk vill se. Perfekt och välansat är inte modernt längreÅh va bra. Då har jag tid på mig.Tänker dock inte visa upp något perfekt utan den bistra verkligheten och odlingsglädje.
Absolut, det jag vill kolla på. En vill ju inte gå därifrån med mindervärdeskomplex.Jag tänker, hoppas och tror att det är det folk vill se. Perfekt och välansat är inte modernt längre![]()
Åh va bra. Då har jag tid på mig.Tänker dock inte visa upp något perfekt utan den bistra verkligheten och odlingsglädje.
2028... Då vågar kanske jag också vara medVi är tre anmälda i den här kommunen. Inte mycket..
Det är ju bara vartannat år. Så jag påminner dig 2028![]()
Nu är monstret igång.
Är zucchini kanske som gurka. Massor med pappablommor först och sen kommer brudarna.Min zucchini vill inte. Den blommar men det blir inga zucchini. Måste man ha två för pollinering?
Tydligen är det så och en behöver sen hjälpa till. Ta en hanblomma och dutta i tjejblommorna.Är zucchini kanske som gurka. Massor med pappablommor först och sen kommer brudarna.
En liten allvarlig varning. Om en har nedsatt leverfunktion ska en vara försiktig med fläder och älggräs. Det är ju lätt att dricka en liter saft en varm dag och det kan vara farligt på riktigt för somliga hälsotillstånd.
Men hur sjutton ser man skillnad mellan hon- och han-blommorTydligen är det så och en behöver sen hjälpa till. Ta en hanblomma och dutta i tjejblommorna.
Om de har ett litet fruktämne i basen är det honor. Hanarnas stjälk är slät/rak/jämnsmal.Men hur sjutton ser man skillnad mellan hon- och han-blommor![]()
Hon blommorna har säkert inte kommit ännu, du ser som sagt en liten frukt i bakom blomman på honblommorna och hanblommorna har en lite längre stjälk utan frukt. Mina har inte börjat få honblommor ännu.Men hur sjutton ser man skillnad mellan hon- och han-blommor![]()
Acetylsalicylsyra.Vad är problemet med fläder?![]()
Vad är problemet med fläder?![]()
Acetylsalicylsyra.