Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man går in på Blomsterlandet och handlar solrosfrön UTAN att köpa EN endaste fröpåse trots att dom hade 50% på alla fröpåsar, är man utesluten ur den här tråden då?
/frågar åt en vän
Jag tänker snarare att ett läkarbesök kan vara på sin plats. Du är antagligen sjuk.Om man går in på Blomsterlandet och handlar solrosfrön UTAN att köpa EN endaste fröpåse trots att dom hade 50% på alla fröpåsar, är man utesluten ur den här tråden då?
/frågar åt en vän
Japp, och en behöver en rejäl undersökning av skallen också för något är allvarligt fel![]()
![]()
Räcker det med en MR tror ni? Ska jag oroa mig? Är det dags för lobotomi?Jag tänker snarare att ett läkarbesök kan vara på sin plats. Du är antagligen sjuk.
Räcker det med en MR tror ni? Ska jag oroa mig? Är det dags för lobotomi?![]()
Jag tänker att du kanske redan fått en lobotomi, har du märkt något av det?Räcker det med en MR tror ni? Ska jag oroa mig? Är det dags för lobotomi?![]()
Har kikat där och ptja, det är en djungelUtan att ha tittat själv vilka mått dom har, men jag brukar beställa från ledmegastore och är väldigt nöjd, finns många varianter![]()
Va har dom 50 % nuOm man går in på Blomsterlandet och handlar solrosfrön UTAN att köpa EN endaste fröpåse trots att dom hade 50% på alla fröpåsar, är man utesluten ur den här tråden då?
/frågar åt en vän
Och jag tänker låtsas som att jag inte alls förstår vad ni skriver, för det ger mig alltid en massa xtra jobb i ett senare skede.Va har dom 50 % nufan också..... jag kanske skulle behöva fler fröer. Kommer tyvärr inte på vad men det löser sig
![]()
Lite tomatillo kanske? Hört att dom tar sig bra.Och jag tänker låtsas som att jag inte alls förstår vad ni skriver, för det ger mig alltid en massa xtra jobb i ett senare skede.![]()
Alla du tittat på duger nog hur bra som helst! Jag brukar köpa den här modellen och gillar den:Den här övervägde jag också annars, men tänker att det totala watt-talet blev högre på Philips.
Länk i spoiler då den blev skitlång
Strålande, tack!Alla du tittat på duger nog hur bra som helst! Jag brukar köpa den här modellen och gillar den:
https://ledmegastore.se/med-inbyggd...m-40w-komplett-led-armatur-6-ars-garanti.html

I grönsaksväg är jag nog mest nyfiken på att testa majs, och i blomväg så kommer jag att skapa flera nya blomsterrabatter i år så det ska bli mycket nytt och väldigt spännande att se vad som vill överleva...Vad ser ni mest fram emot att testa i år?
Vad roligt! Vad planerar du för i rabatterna?I grönsaksväg är jag nog mest nyfiken på att testa majs, och i blomväg så kommer jag att skapa flera nya blomsterrabatter i år så det ska bli mycket nytt och väldigt spännande att se vad som vill överleva...![]()
Kul, jag ska också testa majs i år! Sweet nugget. Kommer förodla för att minska risken att fåglar äter upp fröna.I grönsaksväg är jag nog mest nyfiken på att testa majs, och i blomväg så kommer jag att skapa flera nya blomsterrabatter i år så det ska bli mycket nytt och väldigt spännande att se vad som vill överleva...![]()
Det finns säkert tomat-frön...Och jag tänker låtsas som att jag inte alls förstår vad ni skriver, för det ger mig alltid en massa xtra jobb i ett senare skede.![]()