Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trodde det skulle vara lugnt framåt kvällen men åkte förbi när jag handlat och det var mycket folk fortfarandeIdag har jag varit och tränat årets sista dag..Var inte ensam utan var knökfullt i gymmet.
Trodde det skulle vara lugnt framåt kvällen men åkte förbi när jag handlat och det var mycket folk fortfarande. Ska dit om en stund, måste göra nånting den här skitdagen (gillar inte nyår).
Folk verkar träna mer på nyår än på julafton.
Gott nytt år. Idag har jag varit och tränat årets sista dag..Var inte ensam utan var knökfullt i gymmet. Kommit tillbaka delvis efter mina problem med ryggen men är ändå bättre än när jag skrev i tråden sist. Så tänkte börja skriva lite här igen. Men ryggen kommer aldrig bli helt bra igen tyvärr och vissa saker kommer jag aldrig mer kunna göra. Men får vara Tacksam för det jag kan göra iallafall. Rehab övningar får jag hålla på med resten av livet för att hålla det någorlunda i schack.
Här är en till som kommer få hålla på med rehab av ryggen resten av livet. Gissar att vi har olika problem men ville bara säga det så du vet att du inte är ensam med att kämpa![]()
När jag kom dit var det tomt. Jag roade mig i nästan 2 timmar och var på jättebra humör när jag kom hem. Gymmet är som en lekplats för vuxnaTrodde det skulle vara lugnt framåt kvällen men åkte förbi när jag handlat och det var mycket folk fortfarande. Ska dit om en stund, måste göra nånting den här skitdagen (gillar inte nyår).
Folk verkar träna mer på nyår än på julafton.