Du tränar ju supertidigt så förstår att det tar emot!Är så trött de senaste veckorna så kommer inte riktigt ur sängen när klockan ringer och träningen blir inte gjordHade säkert varit piggare om jag fick rutin på träningen igen, moment 22
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du tränar ju supertidigt så förstår att det tar emot!Är så trött de senaste veckorna så kommer inte riktigt ur sängen när klockan ringer och träningen blir inte gjordHade säkert varit piggare om jag fick rutin på träningen igen, moment 22

Knappt tyvärrDu tränar ju supertidigt så förstår att det tar emot!Finns det någon alternativ tid att träna, åtminstone någon gång i veckan?
Usch, låter inte roligt. Hoppas det är okej att jag frågar, men hur ofta vilar du helt från träning? Har för mig att du redan hade tränat en väldig massa pass hittills i år och även om jag fattar att det rör sig om korta och inte alltid superkrävande pass funderar jag på om du skulle tjäna på att lägga in lite fler helvila-dagar då kroppen bara får vara ifred? Kan dock vara helt fel ute med detta och alla funkar vi ju olika, men tanken slog mig redan när du rapporterade din januariträning så jag tänkte passa på att säga något nu.Alltså suck. Känns som att jag blir sjuk av att köra knäböj. Nu är jag där igen. Körde ett pass igår där max var 60x5 och sedan fallande 57,5×5, 55x5x3. Avslutande med 40x10x2. Vaknade nyss med huvudvärk (garanterat spännings), lätt illamående och astrött. Allmän sjukdomskänsla liksom. Mycket svårt att reda ut om träningen triggat igång något i sjukdomsväg eller om jag bara mår såhär jävla dåligt av knäböjs-träningsvärken. Oavsett blir det inget jobb ikväll. Brukar försöka ta lite värktabletter och köra på men idag är det faktiskt helt stopp.
Det är helt okej att du frågar, till och med bra! (Jag är riktigt dålig på att vila och planerar sällan in vilodagar även om de förekommer). Mest eftersom jag tycker att träningen är så himla rolig och att det är som ett fönster för egentid för mig. Dessutom jobbar jag väldigt oregelbundet så ibland blir det så att jag måste "passa på" att träna väldigt tätt om jag tex har flera nattpass på rad när jag i princip bara äter, jobbar och sover. Allt är egentligen bara ursäkter. Vila är ju viktigt vet bara inte varför det ska vara så svårt. Januari var dock extrem, ville liksom kickstarta för att jag visste hur februari skulle bli. Nu vilar jag. Inte helt frivilligt men ändå, tror att jag kommer att ligga lågt resten av veckan faktiskt.Usch, låter inte roligt. Hoppas det är okej att jag frågar, men hur ofta vilar du helt från träning? Har för mig att du redan hade tränat en väldig massa pass hittills i år och även om jag fattar att det rör sig om korta och inte alltid superkrävande pass funderar jag på om du skulle tjäna på att lägga in lite fler helvila-dagar då kroppen bara får vara ifred? Kan dock vara helt fel ute med detta och alla funkar vi ju olika, men tanken slog mig redan när du rapporterade din januariträning så jag tänkte passa på att säga något nu.
Vila idag, luuuugn promenad på 5 km direkt efter jobbet, fantastiskt väder![]()
Blev 5 km för mig också idag, på min lunchrast. Men här är det då inget fantastiskt väder för det är typ -10 grader och blåser isbjörnar![]()
Kan vara mycket kallare för min del bara det inte blåserVi har minus 19men det var sjuukt vackert
![]()
Jag förstår att det är klurigt med det liv du har med oregelbundna arbetstider, barn osv och jag är otroligt imponerad över att du tränar så mycket och ambitiöst som du görDet är helt okej att du frågar, till och med bra! (Jag är riktigt dålig på att vila och planerar sällan in vilodagar även om de förekommer). Mest eftersom jag tycker att träningen är så himla rolig och att det är som ett fönster för egentid för mig. Dessutom jobbar jag väldigt oregelbundet så ibland blir det så att jag måste "passa på" att träna väldigt tätt om jag tex har flera nattpass på rad när jag i princip bara äter, jobbar och sover. Allt är egentligen bara ursäkter. Vila är ju viktigt vet bara inte varför det ska vara så svårt. Januari var dock extrem, ville liksom kickstarta för att jag visste hur februari skulle bli. Nu vilar jag. Inte helt frivilligt men ändå, tror att jag kommer att ligga lågt resten av veckan faktiskt.
Men ja, det är alltid nyttigt att stanna upp och reflektera lite, fint att du tog mitt inlägg på rätt sätt och att det kunde leda till lite eftertanke