Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad äter ni till frukost?
Försöker hitta något som går snabbt, är proteinrikt och med så lite kolhydrater som möjligt. Äter havregrynsgröt nu men det är fasen inte gott utan honung i, hade i frysta blåbär igår men det blev inte gott
Vad äter ni till frukost?
Försöker hitta något som går snabbt, är proteinrikt och med så lite kolhydrater som möjligt. Äter havregrynsgröt nu men det är fasen inte gott utan honung i, hade i frysta blåbär igår men det blev inte gott
Visserligen lunch, men funkar ju till frukost: havregrynsgröt med proteinpulver (smaksatt), lingonsylt och mjölk.
Hah! Trodde jag var unik men verkligen inte![]()
Har du provat med äpple?Vad äter ni till frukost?
Funderar på om jag ska våga gå på ett hiit pass![]()
Det värsta som kan hända är väl att jag får hoppa över övningar för att min axlar inte fixar dem.Klart du ska![]()
Pass avklaratDet värsta som kan hända är väl att jag får hoppa över övningar för att min axlar inte fixar dem.
måste börja utmana mig om träningen ska gå framåtHar du recept/tillvägagångssätt på den där burriton?Jag har vanligtvis tre frukostar jag alternerar mellan, alla tre har runt 50 g protein;
• Vaniljugnspannkaka med proteinpulver och med blåbär, till det en hallonkvarg
• Ägg&kalkonburrito, en typ ugnsomelett med ägg, äggvita, keso, kryddor, rökt kalkon, paprika, tomat, spenat, som jag rullar ihop i ett tortillabröd (extra thin)
• Havregrynsgröt med proteinpulver och mjölk
De två första är de jag brukar ha på jobbdagar, de är enkla att mealpreppa. I pannkakan och havregrynsgröten har jag lönnsirap för att jag gillar den sötman, och även psyllumfrön för lite extra fibrer.
Bra jobbat!!Pass avklaratmåste börja utmana mig om träningen ska gå framåt