Tråkigt när det händer..Leg extension-maskinen på mitt nya gym är mycket tyngre än på gamla
Hejdå PRs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tråkigt när det händer..Leg extension-maskinen på mitt nya gym är mycket tyngre än på gamla
Hejdå PRs!
Idag blir det helvila, min kropp är så tröttlördag och söndag (beror när jag kommer hem på söndag) blir också vila.
Helt som innan barn är inte min kropp heller. Jag testade tex lyftarbälte till marklyften vid något tillfälle efter barn, kändes inte alls bra! Blev alldeles för mkt tryck på bäckenbotten. Hade kanske kunnat gå att träna upp men det har jag inte brytt mig om.Stör mig för övrigt på kroppen efter barn. Ärren stramar ibland när jag tränar och själva benet i venusberget (ja, vad det nu heter..?) ömmar fortfarande presis som under graviditeten. Råkade lägga stången där när jag skulle göra höftlyft vilket var ett misstag. Men äsch, jag ska inte klaga. Jag har kommit ganska lindrigt undan.
Har en skitvecka ur ett träningsperspektiv men siktar på söndag jag med!Får bli vila idag med, känner mig så stressad över att jag ska iväg och har en del att packa så känns inte som att det skulle bli ett bra pass ändå
Siktar på söndag!
Vilken rolig utmaning!Ops jag råkade gå med i VM utmaningen som går ut på att springa 1 km för varje mål.
Ngn mer?
Första dagens 5 mål skulle läggas ihop med gårdagens då jag har vilodag på fredagar. Då dängde USA till med 4!
Så i dag skulle 12 km avverkas.
Kroppen kändes dock bra så jag slog till med en halvmara och ligger 9 mål/km plus.
Innan morgondagens pass kommer fyra matcher spelas.![]()