Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är volym som en elitlöpare! Du ska känna dig otroligt stolt över att ha klarat en sådan volym utan att ha åkt på ngn skada. Det visar att du byggt upp din grund rätt och att du springer på ett skonsamt sätt. Så bra jobbat!!Med morgonens 14 km har jag nu avverkat 94 km på 7 dagar. Så mycket har jag aldrig sprungit förr. Och helt otroligt nog så känns kroppen bra.
Visa bifogad fil 186861
Tack! Jag lyssnar noga på kroppen och jag har inte tempo som elitlöpare.Det är volym som en elitlöpare! Du ska känna dig otroligt stolt över att ha klarat en sådan volym utan att ha åkt på ngn skada. Det visar att du byggt upp din grund rätt och att du springer på ett skonsamt sätt. Så bra jobbat!!![]()
Vaa, av en liten cykeltur och en promenad??
Men så blir det icke.I morgon vill jag springa svenska mål, de går lättare!
Visa bifogad fil 186953
Hur går den till egentligen, den där utmaningen? Omvandlar man liksom antalet mål i samtliga matcher från dygnet före till kilometer, så om det görs totalt 12 mål i de 3 matcherna ska man springa 12 km? I så fall lider jag med dig imorgon med tanke på hur dagens första match gick...I morgon vill jag springa svenska mål, de går lättare!
Visa bifogad fil 186953