Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så länge jag inte har halskänning och känner mig pigg så tränar jag.Jag blev ju sjuk förra helgen och snorar än, men förutom att jag snorar så känner jag mig pigg nu. Inget halsont och känner mig inte sjuk. Nu åker vi och hämtar valpen så blir ingen träning förrän sön/mån, visst borde det väl vara okej? Man kan ju snora länge efteråt utan att vara sjuk väl? Blir alltid så nojig när man ska komma igång igen. Det blev alldeles för långt uppehåll iom att jag inte fick till någon träning veckan före jag blev sjuk också. Blää! Behöver den, man mår ju så mkt bättre då.
Det tror jag inte är några problem! Jag brukar tänka "inga symtom nedanför hakan" - hosta är väl undantaget då eftersom det som sagt kan sitta i länge, men så länge allmäntillståndet i övrigt är ok så är det inga konstigheter tycker jag. Ibland kan ett lätt styrkepass till och med vara bra för att driva ut det sista ur kroppen, enligt min erfarenhet. Börja lugnt bara och lyssna lite extra noga på kroppen!Jag blev ju sjuk förra helgen och snorar än, men förutom att jag snorar så känner jag mig pigg nu. Inget halsont och känner mig inte sjuk. Nu åker vi och hämtar valpen så blir ingen träning förrän sön/mån, visst borde det väl vara okej? Man kan ju snora länge efteråt utan att vara sjuk väl? Blir alltid så nojig när man ska komma igång igen. Det blev alldeles för långt uppehåll iom att jag inte fick till någon träning veckan före jag blev sjuk också. Blää! Behöver den, man mår ju så mkt bättre då.
Bra jobbat! Och vilken fin omgivning!Jag skulle åkt till gymmet idag men dagen körde ihop sig, fick inte tid förrän vid 20 och då ville jag vara utomhus. Så det blev löpning istället, kändes som ett bra val! Tog mig runt 5,3 km varav 3 km löpning där jag försökte hålla ett jämnt tempo lite högre än bekvämt. 6:24-tempo sa klockan efteråt. Kände mig stabil i löpsteget, försökte springa avslappnat och driva med höften. Kvällssol och 19 grader
Fick håll efter ungefär halva vilket var lite jobbigt men jag kämpade på, hade också aningen för korta shorts som åkte upp men fick konstigt nog inte skavsår mellan låren..? Ovanligt. Efter 3 km var det flåsigt (tryckte på sista minutrarna), gick några minuter, joggade lååångsamt i 5 min och gick sen resten av hemvägen.
Visa bifogad fil 186816
May the force be with youYoga och ett kort corepass i morse. Nu naprapatbehandling och sen ett par timmar på lekland med barnen, puh![]()
Jag har lovat så nu får jag stå mitt kastMay the force be with you(apropå leklandet).
Känner igen det där. Startar typ träningsklockan när jag åker till lekland med den treåriga ninijan här hemmaJag har lovat så nu får jag stå mitt kastDe är såpass stora nu att man inte måste jaga efter dem konstant. När yngsta var typ 1,5-2 var jag tvungen att vara hack i häl hela tiden. Och han ville springa upp för den högsta trappan 15-20 gånger i rad för att åka den långa rutschkanan ner så då gjorde jag det också
![]()
![]()