Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De ser ju sjukt smidiga ut!
Vad har du dessa till? Mark och sånt med?
Det var dom verkligen! Mjuka o finaDe ser ju sjukt smidiga ut!
Vad har du dessa till? Mark och sånt med?
Hur sitter de? Länk?
Hur sitter de? Länk?
Aldrig sett såna! Bra prisMellan pek och fuck u fingret
https://www.mmsports.se/Traningstil...BwE&gbraid=0AAAAADtNlsEh9QWduLshtOIfymXjkb_id
Oj, det här har jag aldrig sett! Är det som ett alternativ till magnesium i gym där det inte är tillåtet, eller vad? Jag förstår nog inte riktigt funktionen tror jag, trots att jag gick in och läste på hemsidan
Oj, det här har jag aldrig sett! Är det som ett alternativ till magnesium i gym där det inte är tillåtet, eller vad? Jag förstår nog inte riktigt funktionen tror jag, trots att jag gick in och läste på hemsidan![]()
Hjälper de greppet nåt, så man inte glider?Jag använder dom för att jag får så ont i händerna, i detta område
Visa bifogad fil 182379
Brukar knappt kunna räta ut fingrarna efter ex. enarmsrodd, det blir väl lite som gymhandskar kan jag tänka mig!
Hjälper de greppet nåt, så man inte glider?
Aha! Den smärtan känner jag igen fast på en betydligt mildare nivå, särskilt när jag hänger och slänger i riggen och glömmer att ta av mig mina ringar förstJag använder dom för att jag får så ont i händerna, i detta område
Visa bifogad fil 182379
Brukar knappt kunna räta ut fingrarna efter ex. enarmsrodd, det blir väl lite som gymhandskar kan jag tänka mig!