Mineur
Moderator
Nädå, tror jag är inne på tredje litern rent vatten + en liter elektrolytdrickaHejaheja!!! (Glöm inte vätskeersättningen sen.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nädå, tror jag är inne på tredje litern rent vatten + en liter elektrolytdrickaHejaheja!!! (Glöm inte vätskeersättningen sen.)
Hejja!!Hej från ett svettigt London (som kommer att bli betydligt svettigare allt eftersom de 31 graderna och burpeesarna gör entré)
Visa bifogad fil 187299
Oj, vilken lång dag! Brukar det ta så lång tid?... och vi fick just veta att vi just nu ligger på 63:e plats av 158 lag! Vi som mest satsar på att inte vara sist
En deltävling kvar och sen är vi klara!
Nja, den här tävlingen är nog lite unik i det att den pågår hela dagen med 1,5-2h mellan varje deltävling. Annars brukar det vara att man klarar av hela alltet på typ 2h, typ. Jag föredrar dock det här formatet, som min lagkompis beskrev det: "It's like a music festival, but with burpees"Oj, vilken lång dag! Brukar det ta så lång tid?
Det låter supertrevligt!Nja, den här tävlingen är nog lite unik i det att den pågår hela dagen med 1,5-2h mellan varje deltävlingar. Annars brukar det vara att man klarar av hela alltet på typ 2h, typ. Jag föredrar dock det här formatet, som min lagkompis beskrev det: "It's like a music festival, but with burpees"Så ja, mycket festival-vibes, food trucks, öltält (som man såklart inte utforskar förrän efter att allt är klart
), försäljare, osv... Såg en drönarbild från arrangören som visar typ 2/3 av området:
Visa bifogad fil 187377
Låtet så himla coolt! Kul att det gick så bra för er i värmen, trots reseproblemen.Visa bifogad fil 187387
Såhär glad, och svettig, är man när man klarat av sitt livs andra crossfit-tävling och haft så jäkla roligt trots 32 grader och stekande sol hela dagen samt en allt annat än smärtfri resa dit (jag blev 4 timmar försenad med tåget dit och andra hade ännu värre problem än så, så många av de förberedelser vi planerat att göra på fredagskvällen brann inne och ingen av oss hann sova särskilt mycket natten till lördag).
Jag är så himla stolt över mig själv, mitt lag och alla de 27 personer från mitt gym som var med på resan. Jag tror att vi alla presterade bättre än förväntat, både jag och två av mina lagkompisar satte PB i styrkemomentet, och viktigast av allt så mådde vi bra och hade fruktansvärt roligt hela dagen/helgen. Efter att tävlingen var slut igår tog vi en öl tillsammans på området, sedan åkte alla hem och duschade, jag och mitt lag korkade upp en flaska bubbel på rummet, och sen hade vi bokat middag på en italiensk restaurang för hela gänget. Det är verkligen ett unikt gym med en unik sammanhållning och jag längtar redan till nästa år! Först blir det dock tävling igen i början av oktober, men med andra lagkompisar och lite annat format
Nu ska jag vila och återhämta mig i några dagar, min lagkompis träningsklocka sa att hennes "expected recovery time" från gårdagens äventyr är 95 timmar så jag satsar på något liknandeKroppen känns faktiskt helt okej dock, lite träningsvärk här och där men fullt hanterbart!