pepp
Trådstartare
Fastnade visst på bild ett par gånger under tävlingen i lördags och gillar verkligen de här actionbilderna på min första omgång frivändningar
Visa bifogad fil 187503
Underbara bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fastnade visst på bild ett par gånger under tävlingen i lördags och gillar verkligen de här actionbilderna på min första omgång frivändningar
Visa bifogad fil 187503
Yepp men efter det nybörjapasset är jag inte det minsta svettigt eller kanppt varm så kändes inte riktigt rätt.StrengthLog har ett gratis program som heter ”Nybörjarprogram med maskiner”, ifall du inte sett det![]()
Wow vad du ser stark ut!!![]()
Håller med övriga, du ser riktigt stark ut!
Haha kul att det står luftburen (så jäkla mycket hoppande blev det inte). Men jag var väl både i liften och i luften på samma gång..Check på två dagar luftburen cykling. Nu blir det 14 timmar i bil hem. Mina underarmar känns som två blåmärken![]()
Hahaha ja, jag funderade just på vad luftburen cykling innebar. Tänkte att jag skulle googla det senare.Haha kul att det står luftburen (så jäkla mycket hoppande blev det inte). Men jag var väl både i liften och i luften på samma gång..Visa bifogad fil 187524
Hahaha ja, jag funderade just på vad luftburen cykling innebar. Tänkte att jag skulle googla det senare.![]()
Alltså det låter SÅ mysigt med sommarhäst! Är det någon häst från ridskolan du har hand om eller vad är dealen liksom?Är högst ovan vid att "ha häst"
All tid bara försvinner, men det blir ju bra steg och små lyft av hagmockande iaf.
Med andra ord ingen tid för gymmet mellan häst och jobb. Känner mig aktiv iaf!