Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja dig vilken låg och fin puls!! Det där är precis rätt väg att gå för att bygga en grund som gör att det kommer bli lättare och lättare att springa! Superbra!!Superduper löppass ikväll! Måste införskaffa väst så jag kan ha med mig vatten på de längre turerna....
Det är verkligen så kul att springa nu när man inte pressar sig själv till det yttersta
Visa bifogad fil 187577
Heja dig vilken låg och fin puls!! Det där är precis rätt väg att gå för att bygga en grund som gör att det kommer bli lättare och lättare att springa! Superbra!!
Ibland när jag har brutal träningsvärk får jag nästan lite sjukdomskänsla i kroppen, som försvinner sen när träningsvärken försvinner. Hoppas oavsett att det är något som går över fort för dig!Mår inte så bra idag. Tjock i halsen och lite för hög puls. Sovit kasst för kroppen sliter med något. Blev ett kort pass i gymmet med core och rörlighet bara. Tog en ipren efter frukost och hoppas kroppen får vila lite medan jag jobbar så hoppas jag detta går över snabbt som satan!
Har rätt rejäl träningsvärk sen igår. Märks att jag inte är van att marklyfta tungt![]()
Ibland när jag har brutal träningsvärk får jag nästan lite sjukdomskänsla i kroppen, som försvinner sen när träningsvärken försvinner. Hoppas oavsett att det är något som går över fort för dig!
Shit! Bra jobbatHar blåst som hundan här nere, femmilaren gick i motvinden i under 15km/h och i medvinden i 40km/h och över det, tiden hem från staden efter jag handlat blev samma som bussens tidtabell!