Jag lagar köttfärssås. Massor av köttfärssås.
Jag tycker inte i ärlighetens namn att någon av er känns jätteond men vi bör ju ha en ulv kvar.
Ingen har gjort något jätteskumt men @Mammas håller jag åt det godare hållet efter den rätt intensiva replikväxlingen med cirkus och sedan att cirkus la upp henne för lottning. Iom att cirkus var ledarvarg och således kände till lyan så ser jag det som rätt osannolikt att Mammas skulle vara ulv.
@Araminta var helt enkelt för förvirrad vid Habinalynchen för att jag ska kunna se henne i lyan?
Då återstår @Lenis som iofs inte gjort någon anmärkningsvärt genom leken - det enda som sticker ut för mig är (den uteblivna) rösten på hemlig i DL2 när de två andra ulvarna också röstade där.
Vad gäller mig själv - skulle jag lagt förstarösten på Mistimed och redan dagen innan (vid cirkuslynchen) aviserat att jag hade röstat på MT om inte Habina verkade ha facit om cirkus?
Det hade jag inte tänkt på. Fair point.
Jag har kollat Mästerkocken och har mina valphuliganer som vill ut och rasera mitt nya hem, så jag lägger faktiskt min röst redan nu och kikar in innan DL om jag hinner. Ska ju inte kunna vara avgörande lynch så unnar mig att få rasta yl-bajsarna en sväng innan orken tryter
Se föregående teoriinlägg, jag har funderat över Lena alt Ara och Lena har en poäng om sin öretning ang MM. Rösten får därför falla som följer:
Lenis röstar på Araminta
Så är jag väl blåst som jag brukar vara de få gånger jag överlever så här länge men jag försökte iaf!