Bukefalos 28 år!

Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

:mad: flera var ju så tysta av sig, nån måste ju driva på det hela. Och jag var ju snäll att se till att du blev lynchad :angel: natt 3 skrev jag till LL att du är nog jävligt trött på mig så jag hade en känsla av att det var bäst att skydda mig själv då :p
Hm det var jag som såg till det, lade sista rösten. För att inte tala om röstfifflaren, du är faktiskt inte ensam i leken.
 
Och tack @quarter4ever för att du förstod mitt roll-teoriande och svarade så att jag kunde placera dig. :bow: Var lite nervös först att ingen skulle fatta och att det skulle slå mot mig istället. :p

Ja den var lite rolig, jag satt o följde leka rätt aktivt då och tyckte det var intressant att se hur de skulle uppfatta det, det var ju verkligen sånt läge där man kan tänka lite för snabbt o bara tycka det är ulvigt men Q hajade ju :)

Problemet är ju när ingen skriver. Några dagar låg jag ju lågt och sen konstaterade jag att jag redan redogjort för hur jag tänkte men precis som Q ville se mer av andra. Sen blir det ganska många inlägg av mig för att jag inte samlar alla citat och frågor i ett inlägg utan citerar en åt gången, särskilt från mobilen, så det blir många korta.

Ja vi kan inte säga nåt om att vissa har många inlägg tycker jag, så blir det ju beroende på hur man postar. Jag får ofta en skopa för att jag skriver så få inlägg men när jag väl teoriar skriver jag ofta långa inlägg istället. Då blir det missvisande åt andra hållet fast de med dubbelt så mänga kanske har ett gäng "Ah nu är det knepigt vad ska man skriva"-inlägg som inte säger så mkt. Tycker vi haft väldigt lite offtopic denna lek faktiskt dessutom :)
 
Jag grämer mig att jag inte skyddade @Snurrfian natt ett :( jag insåg att hon troligtvis hade en viktig roll men blev nojig att den viktiga rollen kunde vara ond, borde ha chansat. Velade mellan henne och Hedinn.
Jag var lite muttrig på dig, :p eller ja, jag var muttrig på ängeln, jag var inte hundra på att du var ängel, jag funderade till och med ett tag på om du var ulv för du brukar fatta rätt snabbt när jag är god och försöker rädda mig själv. ;)
@LenaH hädanefter kommer jag att vara övertygad om att du är ulv så fort du röstar på mig i dl 1, jag tror du har gjort det nästan varje gång. :rofl:
 
Hm det var jag som såg till det, lade sista rösten. För att inte tala om röstfifflaren, du är faktiskt inte ensam i leken.
Men snälla, det var väl uppenbart vad jag menade? Att jag jagade henne från dag 1. Jag inser att du vill få alla rätt jag gjort till "tur" och allt som gått dåligt i leken är mitt fel.
 
Jo, jag brukar tycka att du gör skumma saker oavsett min roll men om jag vet att du är god så driver jag väl inte lika hårt, som jag skrev tidigare ang. LenaH så backar jag om nån känner sig jagad om jag inte verkligen tror att den är ond (och jag är god).
Men när du fått mig lynchad som god i lek efter lek kanske du borde tänka om. Det är urtrist att spela med dig när du tolkar allt jag gör som skumt oavsett vad.
 
Men när du fått mig lynchad som god i lek efter lek kanske du borde tänka om. Det är urtrist att spela med dig när du tolkar allt jag gör som skumt oavsett vad.
Du är inte direkt ensam om det. Q har jag också bidragit till att lyncha ett antal gånger. Man kan liksom inte göra mer än sitt bästa.
 
Jag var lite muttrig på dig, :p eller ja, jag var muttrig på ängeln, jag var inte hundra på att du var ängel, jag funderade till och med ett tag på om du var ulv för du brukar fatta rätt snabbt när jag är god och försöker rädda mig själv. ;)
@LenaH hädanefter kommer jag att vara övertygad om att du är ulv så fort du röstar på mig i dl 1, jag tror du har gjort det nästan varje gång. :rofl:
Att det blev just du var faktiskt (!) mest en slump, dig kunde jag formulera en hyfsad teori om och som sagt, jag ville ju inte att Paddi skulle lynchas. Dessutom blev du ju inte lynchad vilket flera verkar ha glömt! ;)
 
Att det blev just du var faktiskt (!) mest en slump, dig kunde jag formulera en hyfsad teori om och som sagt, jag ville ju inte att Paddi skulle lynchas. Dessutom blev du ju inte lynchad vilket flera verkar ha glömt! ;)
:D Nä jag lyckades ju rädda mig, om ni inte hade käkat mig så hade jag kanske varit i riskzonen att lynchas dagen efter istället, men jag ville sia dig så jag hade jagat dig ordentligt! ;)
 
:D Nä jag lyckades ju rädda mig, om ni inte hade käkat mig så hade jag kanske varit i riskzonen att lynchas dagen efter istället, men jag ville sia dig så jag hade jagat dig ordentligt! ;)
Ja, att du försvarade dig så gjorde ju att vi käkade dig, hade du inte varit så ivrig hade du nog inte varit vårt förstahandsval! ;)

Så man kan då säga att det var ditt eget fel...? :angel:
 
Jag var lite muttrig på dig, :p eller ja, jag var muttrig på ängeln, jag var inte hundra på att du var ängel, jag funderade till och med ett tag på om du var ulv för du brukar fatta rätt snabbt när jag är god och försöker rädda mig själv. ;)
@LenaH hädanefter kommer jag att vara övertygad om att du är ulv så fort du röstar på mig i dl 1, jag tror du har gjort det nästan varje gång. :rofl:
Ja, det var superklantigt för det hade ju varit smartare att chansa på att du hade en god specialroll. Men tänkte att dels kan du vara ond och om du är god trodde jag inte ulvarna skulle våga käka dig, trodde de skulle ta nån mer dold. Men jag var nära att ändra flera gånger :banghead:. Efteråt tänkte jag på den där gången du var siare och jag outade dig för att rädda dig från att bli lynchad och sen blev du käk direkt för att det inte fanns nåt skydd, och denna gång hade jag kunnat se till att det inte hände. Gud så trött jag blev på mig själv.
 
Ja, att du försvarade dig så gjorde ju att vi käkade dig, hade du inte varit så ivrig hade du nog inte varit vårt förstahandsval! ;)

Så man kan då säga att det var ditt eget fel...? :angel:
Nä, det var den här värdelösa ängelns fel. Trodde inte ni skulle våga käka henne eftersom det var troligast att hon skulle vara skyddad.
 
Ja, det var superklantigt för det hade ju varit smartare att chansa på att du hade en god specialroll. Men tänkte att dels kan du vara ond och om du är god trodde jag inte ulvarna skulle våga käka dig, trodde de skulle ta nån mer dold. Men jag var nära att ändra flera gånger :banghead:. Efteråt tänkte jag på den där gången du var siare och jag outade dig för att rädda dig från att bli lynchad och sen blev du käk direkt för att det inte fanns nåt skydd, och denna gång hade jag kunnat se till att det inte hände. Gud så trött jag blev på mig själv.
Äh det var nog lika bra för min del, min vecka har inte haft så mycket tid till lek överhuvudtaget, så jag har inte gjort någon större nytta i den goda lyan heller. Det hade möjligtvis gjort att jag hade hunnit sia LenaH och sen hade jag nog antingen blivit lynchad eller käkad ändå. ;)
 
Äh det var nog lika bra för min del, min vecka har inte haft så mycket tid till lek överhuvudtaget, så jag har inte gjort någon större nytta i den goda lyan heller. Det hade möjligtvis gjort att jag hade hunnit sia LenaH och sen hade jag nog antingen blivit lynchad eller käkad ändå. ;)
Nä lynchad hade du nog inte blivit då. Det hade kunnat bli rätt kul, jag hade jobbat ihjäl mig på dagarna för att du inte ska lynchas, och skyddat dig på nätterna :laugh: Det var jobbigt att inte våga lita på någon.
 
Nä, det var den här värdelösa ängelns fel. Trodde inte ni skulle våga käka henne eftersom det var troligast att hon skulle vara skyddad.
Eh, eftersom vi inte läser rollistan :o så räknade vi med att ängeln skulle skydda sig själv och vi trodde väl mest på att hon var siare.
 
Eh, eftersom vi inte läser rollistan :o så räknade vi med att ängeln skulle skydda sig själv och vi trodde väl mest på att hon var siare.
:rofl: när fattade ni att jag var ängel? Trodde jag avslöjade mig direkt när jag tog upp det där med säkert käk. Jag läste rollistan tillräckligt noga för att veta att ingen spionrad fanns iaf.
 
Nä, det var den här värdelösa ängelns fel. Trodde inte ni skulle våga käka henne eftersom det var troligast att hon skulle vara skyddad.

Nåja det va ingen som skyddade mig härom leken när jag va siare och försökte skydda mig själv från lynch på alla sätt o vis o sen blev mumsad direkt efter.. O jag viftade ju typ med plakat där det stod "rösta inte på mej jag är VIKTIG" :o:D:D Så du är inte ensam om det! Skitsvårt att va ängel ju.
 
:rofl: när fattade ni att jag var ängel? Trodde jag avslöjade mig direkt när jag tog upp det där med säkert käk. Jag läste rollistan tillräckligt noga för att veta att ingen spionrad fanns iaf.
Åh, det där med säkert käk var också en sån där typisk inte orka läsa rollistan och tänka hela vägen! :rofl:

Jag ÄR verkligen sådär lat men stackars Paddi har ju haft i snitt 3,5 minuters tid för leken varje dag så hon hade det rätt tufft.
 
Nåja det va ingen som skyddade mig härom leken när jag va siare och försökte skydda mig själv från lynch på alla sätt o vis o sen blev mumsad direkt efter.. O jag viftade ju typ med plakat där det stod "rösta inte på mej jag är VIKTIG" :o:D:D Så du är inte ensam om det! Skitsvårt att va ängel ju.
Var det den där du var givmild siare och siade mig eller var det senare? För där ville jag inte outa dig och tänkte "röj dig inte nu" och försökte hitta på nåt misstänkt med dig för att du inte skulle bli käk.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 693
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 905
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 578
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 219
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp