Ulvlek - Rödluvan och vargarna

det stod som sagt bara ändrar till bollen för att
jag tryckte faktiskt på svara knappen kl 21,01 och då stod det fortfarande så och ville påpeka att rösten inte gällde men ångrade mig då jag insåg att det kunde påverka leken och det får vi döda inte göra Därav att jag är så säker på att motiveringen inte stod med förrän efter 21.01
Motiveringen kom när min klocka stod på 21.00, på mobilen. Bukeklockan vet jag ju inte. Men jag fattar inte riktigt det snurr la in för i det första stod det typ "För att" tror jag, men när jag försökte feta råkade jag radera halva motiveringen så jag la till den.
 
Motiveringen kom när min klocka stod på 21.00, på mobilen. Bukeklockan vet jag ju inte. Men jag fattar inte riktigt det snurr la in för i det första stod det typ "För att" tror jag, men när jag försökte feta råkade jag radera halva motiveringen så jag la till den.
det stod
ändrar till bollen för att
det jag såg
 
Eftersom @Snurrfian får PM om att flera sett ett inlägg jag tagit bort så kan jag meddela att ja, jag har raderat ett inlägg jag skrev som lydde som följer: Feta! och det skrev jag till @Niyama när hon ändrat sin röst. Anledningen till att jag raderade det var att det publicerades så var rösten fetad i citatet vilket gjorde mitt inlägg helt meningslöst.
Jag hade inte kunnat föreställa mig att det skulle bli en big deal och jag hade lika gärna kunnat ta bort texten men iom att det inte skulle påverkat leken att citera ett fetat inlägg och uppmana användaren att feta så raderade jag det helt enkelt.

Om någon undrar om jag eller Snurrfian kan se när Niyamas inlägg ändrades så är svaret nej, jag kan iaf inte se exakt när men Snurrfian hävdar att hon kan så vi får väl hoppas att hon kan producera en skärmdump.

Jag också fått veta att det spekulerats i huruvida jag kan använda några moderatorbehörigheter för att fuska i lekarna (typ läsa PM) och på det har jag bara ett svar:

SKÄMS för helvete!

oj, vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att jag inte tro vare sig du eller någon annan skulle fuska medvetet och att det överhuvudtaget skulle spela roll att du är moderator , jag menar det finns väl flera sätt det går att fuska på även som vanlig användare men jag brukar liksom utgå från att folk gör sitt bästa för att följa de regler som finns.

sen kan ju regler missförstås ibland eftersom en sak kan vara tillåten i en lek men inte i nästa, speciellt när det gäller röstningarna motiveringar osv men det får en ju ta liksom det är ju en lek
 
Men räkna inte min röst då? Antar att bollen är ond och att det är därför det tjafsas. Grattis, ni vann för att en fetning ev. var 10 s för sen!

Jisses, det här tar ju priset alltså.
 
Men vad menar du nu egentligen?
Niyamas inlägg står 21.00, vilket inlägg har du hållit muspekaren över? Mitt?
Ja det kom 21.01 men då var hennes inlägg redan fetat.
Men motivering var inte där, och det var den jag undrade över vad LL säger om. Eftersom det står att röst utan motivering är ogiltig.
 
Men räkna inte min röst då? Antar att bollen är ond och att det är därför det tjafsas. Grattis, ni vann för att en fetning ev. var 10 s för sen!

Jisses, det här tar ju priset alltså.
Är ju inte fetningen det handlar om endast. Och det var aldrig en fråga för tråden utan LL. Men det var tydligen tvunget att tjaffsas.
 
Är ju inte fetningen det handlar om endast. Och det var aldrig en fråga för tråden utan LL. Men det var tydligen tvunget att tjaffsas.
Alltså det är ju inte jag som dragit in att moderatorerna ska kontrollera vad de kan se. Och om du kollar det Snurr la in så ser du att första ändringen är samma minut som jag postade inlägget, och i den ändringen kom hela motiveringen med.
 
Jag lämnar tråden nu. Jag tänker inte sitta här och diskutera nått jag inte påstått. Så oavsett vad som gäller hoppar jag av leken nu.
 
Du, jag tycker inte att det är tjafs att reagera på att bli anklagad för fusk.
Jag blev jävligt upprörd.
Jag har ingen aning om vilka som sitter och pm:ar (jag har varken skickat eller tagit emot något pm, jag trodde allt var lugnt och Sasse var upptagen, bara nervös för att ha röstat på fel person). Men det är ju fan gräsligt dels att det nuförtiden ska behövas att moderatorer kontrollerar röster (!) och dels fuskanklagelser. Sanslöst.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 982
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 405
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 009
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 916
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp