Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

Ferrari tycker jag känns lurig för hela agerandet med att spela siare. Jag undrar fortfarande vad kopplingen mellan henne och Aliisa är? Kanske är de ulvar tillsammans? Aliisa är en som inte gjort ngt större intryck på mig. Kan hon vara psykopaten?
å andra sidan röstade Ferrari på hemlig tre gånger på raken

Jag håller helt med dig. Det är jätteskumt att hon låtsats vara siare och den enda hon skrivit något om idag är mig. I ett annat inläg skriver om hur rätt hennes känsla har varit om de som har åkt också lite låtsas veta mer än vad hon vet.

Kopplingen med Aliisa är verkligen obgriplig. De kan vara ulvar ihop - hur tänker du när du tänker att Aliisa kan vara psykopaten i så fall? Då ska vi inte rösta på henne nu i allafall för då är risken att en god ryker.
 
Jag håller helt med dig. Det är jätteskumt att hon låtsats vara siare och den enda hon skrivit något om idag är mig. I ett annat inläg skriver om hur rätt hennes känsla har varit om de som har åkt också lite låtsas veta mer än vad hon vet.

Kopplingen med Aliisa är verkligen obgriplig. De kan vara ulvar ihop - hur tänker du när du tänker att Aliisa kan vara psykopaten i så fall? Då ska vi inte rösta på henne nu i allafall för då är risken att en god ryker.

jag tänker mest att psykopaten borde vilja ligga lågt och inte sticka ut. Aliisa är väl den jag tycker har flutit med mest
 
jag tänker mest att psykopaten borde vilja ligga lågt och inte sticka ut. Aliisa är väl den jag tycker har flutit med mest

Ja eller så är hon bara ny och har svårt att hitta egna teorier. Iiantazie är också ny men kommer ju med lite eget och dessutom en del som är lite oligiskt och det är rätt typiskt för en ny och orutinerad som är god, samtidigt så skaver hon lite.
 
Enda skälet till att Mirtai inte borde vara tjuv är tredjerösten på LenaH i DL3 - å andra sidan var det två kvar att rösta och hmlig var troligen siad så det kan ha varit safe.
 
Pust äntligen läst ikappp(om) en hel del kollat rösterna igen ordnng(har juinte fokat på det tidigare)

Förutsatt att listornastämmer så är det här de två senaste dagarnas röstlistorlistor, Jag tror inte ulvarna samlar alla sina röster i en hög så jag utgår från det när jag funderaar på vilka som kan vara ulvar ihop.
Utöver det är jag tveksam till att @Gabby_Ossi är ulv tillsammans med @Ferrari basetart på dl 5. Av de två Tycker jag ferrari är klart skummast basserat på hur hon skrev i och till godisklubba under dl, 4

Därför har jag bestämt att inte rösta på gabby idag(föröker köra uteslutnings metod.

20:34 cirkus röstar på iiantazie
20:53 Mirtai röstar på glömmerallt
20:59 iiantazie röstar på Aliisa
21:06 godisklubba röstar på LenaH
21:08 LenaH röstar på godisklubba
21:11 Ferrari röstar på godisklubba
21:14 fio röstar på godisklubba
21:17 Artline röstar på godisklubba
21:25 glömmerallt röstar på godisklubba
21:27 Gabby_Ossi röstar på glömmerallt
21:28 Aliisa röstar på godisklubba
DL5

15:54 glömmerallt röstar på LenaH
17:17 iiantazie röstar på LenaH
17:38 Ferrari röstar på cirkus
20:01 Mirtai röstar på LenaH
20:13 Artline röstar på LenaH
20:38 Cirkus röstar på Ferrari
20:50 LenaH röstar på Ferrari
21:17 Aliisa röstar på Ferrari
21:17 Gabby_Ossi röstar på Ferrari


LenaH 4
Ferrari 4
Cirkus 1
 
Frågan är hur många ulvar vi har kvar? Är det tre så känns Ferrari, GA och Aliisa som mest misstänkta hos mig.

om Iiantazie är tjuv gör det att cirkus och gabby är goda tillsammans med mig (i know, världens godförklaring av mig själv :p )
 
Hmmm, nästa att inte rösta på blir nog @cirkus tror mer på henne som tjuv en ulv(hon kan vara god också.) Pga att hon startade drevet mot hemlig och hon röstade inte på LenaH. Och tycker vi bör ta en ulv nu.
 
Ferrari känns just nu mycket ulvig i mina ögon. Skulle kunna vara tjuv också, men tycker det vore konstigt att hon hakade på Lena så snabbt i DL4, tror inte hela tjuvlyan skulle outa sig på det sättet. Jätteskumt att spela siare, skulle mycket väl kunna rösta här idag.

cirkus känns mest förvirrad. Först väldigt emot LenaH, och gör sedan en helomvändning och avfärdar henne som tjuv. Ser idag mig som tjuv och tänker kanske rösta på mig för det. Säger sedan att hon håller med om att det är säkrast att få ut en ulv idag, men tycker jag är tjuvig när jag säger att jag inte vill ha ut en tjuv idag. Gör sedan ytterligare en helomvändning när Gabby säger till henne och vill återigen ha ut ulvar. Varit ganska säker på att hon är god, men nu vet jag inte längre.

glömmerallt ligger fortfarande i min lya pga räddningen av hemlig. Där får hon nog ligga kvar tills vidare.

Aliisa ligger lågt, och nu när folk börjar påpeka det så kan jag mycket väl se henne som psykopat. Ligger också i min lya, men kommer inte rösta här.

Gabby_Ossi känns god om jag bara går efter känsla. Hennes röst på Ferrari i senaste DL skulle kunna vara ett räddningsförsök på LenaH, men tror inte det eftersom LenaH med största sannolikhet var siad. Kommer inte rösta här idag.

Mirtai har jag inget grepp om. Skulle kunna vara precis vad som helst. Röstar inte här idag.
 
Oj nu kom två tunnt motiverande röster på mig väldigt snabbt?

Jasg förstår terin men ni har fel och att igorera vad som hänt efter dag 2 känns märkligt i nuläget:crazy:
 
Jag håller helt med dig. Det är jätteskumt att hon låtsats vara siare och den enda hon skrivit något om idag är mig. I ett annat inläg skriver om hur rätt hennes känsla har varit om de som har åkt också lite låtsas veta mer än vad hon vet.

Kopplingen med Aliisa är verkligen obgriplig. De kan vara ulvar ihop - hur tänker du när du tänker att Aliisa kan vara psykopaten i så fall? Då ska vi inte rösta på henne nu i allafall för då är risken att en god ryker.

Så skumt är det ju inte att låtsas vara siare om man vill dra ulvarna till sig? Nu har jag inte låtsas men hade jag förstått att Klubba var siare hade jag nog kunnat låtsas för att hon skulle undvika att bli käk.

Har försökt skumma igenom senaste dagens inlägg, inte riktigt säker på någon längre. Tycker fortfarande @cirkus känns luden med tanke på att hon i mina ögon framstod som tvilling med Q först.

Annars är jag fortfarande inne på @Aliisa , som jag tyckt varit skum hela leken igenom. @Mirtai @Gabby_Ossi @glömmerallt har jag ingen uppfattning om.
 
Så skumt är det ju inte att låtsas vara siare om man vill dra ulvarna till sig? Nu har jag inte låtsas men hade jag förstått att Klubba var siare hade jag nog kunnat låtsas för att hon skulle undvika att bli käk.

Har försökt skumma igenom senaste dagens inlägg, inte riktigt säker på någon längre. Tycker fortfarande @cirkus känns luden med tanke på att hon i mina ögon framstod som tvilling med Q först.

Annars är jag fortfarande inne på @Aliisa , som jag tyckt varit skum hela leken igenom. @Mirtai @Gabby_Ossi @glömmerallt har jag ingen uppfattning om.
Men varför ihela friden fick du för dig att jag var tvilling med q?
 
Ferrari röstar på Aliisa
För godförklaringen tidigt i leken, att hon legat lågt och det känns som ulvigt då man som ny i lyan inte riktigt vågar skriva av rädsla för att bli feltolkad
 
Så skumt är det ju inte att låtsas vara siare om man vill dra ulvarna till sig? Nu har jag inte låtsas men hade jag förstått att Klubba var siare hade jag nog kunnat låtsas för att hon skulle undvika att bli käk.

godisklubban blev inte käk utan hon blev lynchad
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 394
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 953
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 005
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 909
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp