Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

Frågan är hur många ulvar vi har kvar? Är det tre så känns Ferrari, GA och Aliisa som mest misstänkta hos mig.

om Iiantazie är tjuv gör det att cirkus och gabby är goda tillsammans med mig (i know, världens godförklaring av mig själv :p )

Liknande laguppställning. fast jag vet fasen inte om iiantazie verkligen är tjuv.
Vi ska ha ut en ulv och den gemensamma nämnaren är Aliisa och glömmerallt. Där Aliisa kan vara den som lutar åt att vara psykopat.

Så cirkus röstar på glömmerallt
 
Jag håller nog kvar vid Ferrari, känns omöjligt att en god skulle låtsas vara siare. Hon kan vara både tjuv eller ulv, vilket vet jag inte men god tror jag inte på. Jag har skrivit mer om henne i tidigare inlägg också som jag håller kvar vid, men hinner inte citera dem nu.

Aliisa röstar på Ferrari
 
glömmerallt röstar på aliisa

Pga att hon harär dewn enda utom jag som har röster och jag vet min roll plus att hon skrivit att hon inte vill vara avgörande borde en god vilja
 
iiantazie röstar på glömmerallt

Det står mellan Ferrari och glömmerallt för mig, och eftersom jag känner mig säkrare på glömmerallt som ulv får det bli där min röst hamnar.
 
DL6 (herrejisses)

21:16 Gabby_Ossi röstar på glömmerallt
21:19 Mirtai röstar på glömmerallt
21:27 Ferrari röstar på Aliisa
21:29 cirkus röstar på glömmerallt
21:29 Aliisa röstar på Ferrari
21:30 glömmerallt röstar på Aliisa
21:30 iiantazie röstar på glömmerallt

glömmerallt 4
Aliisa 2
Ferrari 1
 
DL6 (herrejisses)

21:16 Gabby_Ossi röstar på glömmerallt
21:19 Mirtai röstar på glömmerallt
21:27 Ferrari röstar på Aliisa
21:29 cirkus röstar på glömmerallt
21:29 Aliisa röstar på Ferrari
21:30 glömmerallt röstar på Aliisa
21:30 iiantazie röstar på glömmerallt

glömmerallt 4
Aliisa 2
Ferrari 1

ska vi tro att lyan outat sig här?
 
nej, det var 3 som inte röstade GA. En av dem var ga själv, de andra två Aliisa och Ferrari

Jag är för trött. :(
Men ja det är inte osannolikt, samtidigt rätt konstigt gjort, varför outa sig liksom?

Om det åkt en GOD i denna lynch hade tjuven vunnit (om fördelningen innan lynchen var 3-3-1)
 
Jag är för trött. :(
Men ja det är inte osannolikt, samtidigt rätt konstigt gjort, varför outa sig liksom?

Om det åkt en GOD i denna lynch hade tjuven vunnit (om fördelningen innan lynchen var 3-3-1)

Eftersom jag vet min roll så skulle jag tro på @Aliisa och en som röstat på GA. Så antingen fokuserar vi på de som röstat på GA eller lägger fokus på Aliisa imorgon.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
41 42 43
Svar
856
· Visningar
9 735
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 750
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp