Du vet vem jag är om du tänker efter :angel: Jag har förkortat mitt nick lite, och så vill jag kidnappa dina katter på Facebook :love::love: Du har spelat med mig ett ex antal gånger innan, haft ett längre uppehåll bara :D;)
aha DEN MM!! :D
Tänkte det just när jag såg att det var en MM som anmälde sig att vad skumt att det finns en som har nicket MM, när man brukar förkorta en annan spelare med det ( @Matmissbrukaren )
Och så är det du! :rofl:
Jaja då får du inga frikort för att vara nybörjare av mig iaf :p
 
  • Gilla
Reactions: MM
aha DEN MM!! :D
Tänkte det just när jag såg att det var en MM som anmälde sig att vad skumt att det finns en som har nicket MM, när man brukar förkorta en annan spelare med det ( @Matmissbrukaren )
Och så är det du! :rofl:
Jaja då får du inga frikort för att vara nybörjare av mig iaf :p

Äh, skit, jag kanske kunde spelat på att vara ny ett tag om jag skulle snurrat in mig :rofl: Nu när jag inte spelat på ett tag och behöver bli uppvärmd i skallen så att säga :p
Men tänkte att det är väl bättre att alla vet vem jag är så ni håller i hatten :sneaky: :p
 
Okej, jag har utlovat en tidig röst så jag röstar för säkerhets skull om jag inte lyckas komma hem i tid till DL. Det blir inte nån fabulös teori...

Cirkus röstar på Killaloe för att hon vill sätta ett inlägg på ignore - LLs första inlägg med roller (inte så komplicerade iofs) och deltagare. Då tänker jag att hon kanske sitter i lyan och vet vilka hennes kompisar är så kan hon gladeligen ignora första inlägget...
 
Det här :D
Fullt med interna referenser och hintar om användaren som vi andra inte förstår jöh ;)
Aha- fast det var ju till mig och inte cirkus som du taggade?
Alltså det är inga hintar och internkommunikation utan helt enkelt så att MM tidiagare hette Matmissbrukaren och alltid förkortades som MM i teorier som jag själv brukar förkortas Q :)
Jag hade ju taggat MM innan med att jag nog inte lekt med henne innan , och inte heller visste om det var första gången denna lekte ;)
Jag är vän med MM på fejjan och jag har ju så himla fina kattungar som kom för lite mer än 3 veckor sedan som MM brukar gilla bilderna jag lagt upp på dem där ( precis som fö ett flertal andra som leker har gjort :D)
Senaste klippet la jag upp för några dagar sedan :
 
Inte jag heller :confused:
Jag har ju bytt nick så Q har ju lekt med mig förut, och flertalet av er förut med men svårt att känna igen någon om man inte säger att man bytt nick, och lite fult att spela ny om man inte är det :p
Om som Q sa så var det ju lustigt att en MM anmälde sig till leken när jag brukades kalla mig det, men gissa varför jag numera heter det istället ;) Lite trevligare namn också kände jag som inte är samma människa som reggade mig för snart 7 år sedan :up:
Å Qs kattungar är gudomliga, den gula :love::love::love:
 
Aha- fast det var ju till mig och inte cirkus som du taggade?
Alltså det är inga hintar och internkommunikation utan helt enkelt så att MM tidiagare hette Matmissbrukaren och alltid förkortades som MM i teorier som jag själv brukar förkortas Q :)

Jag såg det nu, är nog lite förvirrad för menade ju såklart dig egentligen :o:D

Och jag kände inte direkt igen förkortningen MM så att eh ja, det blev ju svårt för mig att förstå att det var hon och jag är en nyfiken person alltså :D
 
Jag såg det nu, är nog lite förvirrad för menade ju såklart dig egentligen :o:D

Och jag kände inte direkt igen förkortningen MM så att eh ja, det blev ju svårt för mig att förstå att det var hon och jag är en nyfiken person alltså :D
Om man inte frågar så får man inga svar ;)
fast om du läste svaret jag skrev på MMs inlägg som du citerade så kanske det hade klarnat?
Samt hennes eget svar på det sedan?

aha DEN MM!! :D
Tänkte det just när jag såg att det var en MM som anmälde sig att vad skumt att det finns en som har nicket MM, när man brukar förkorta en annan spelare med det ( @Matmissbrukaren )
Och så är det du! :rofl:
Jaja då får du inga frikort för att vara nybörjare av mig iaf :p

Äh, skit, jag kanske kunde spelat på att vara ny ett tag om jag skulle snurrat in mig :rofl: Nu när jag inte spelat på ett tag och behöver bli uppvärmd i skallen så att säga :p
Men tänkte att det är väl bättre att alla vet vem jag är så ni håller i hatten :sneaky: :p
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 000
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 410
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 011
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 923
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp