Jag har funderat över om du och jag skulle vara två goda som hängt upp oss på varann, problemet är att jag är tveksam till Hedinn som ulv om Ida är det. Så därför tror jag mer på dig. + Att du har som jag redan skrivit gjort flera skumma grejer i leken som jag reagerat på.
Men se över det skumma igen:
Du reagerar på att jag la en andraröst på Snurris
Du reagerar på att jag tyckte mig hitta en bekväm teori och körde på den i DL2
Du reagerar på att jag följde strömmen mot bumpo fast jag misstänkte Ida mer

Om vi då vänder på det så:

Cirkus avgjorde mot Snurris
Cirkus hade inga invändningar mot kuppteorin
Cirkus startade drevet mot bumpo

Var ligger skillnaden? Att Habina försvarar cirkus?

Obs att jag ff inte riktigt vill tro att cirkus är ulv men jag försöker se om du kan sluta fastna i att jag är skum.

Det som gör mig nojig mot Habina är att hon verkade köpa det som Q, LenaH och cirkus kokade ihop? Om hon själv sitter på en specialroll och tror att cirkus sitter på en annan - då borde hon ha blivit jäkligt misstänksam mot Q och LenaH och kanske främst LenaH eftersom röstningen mer tydde på Q som god? Istället hängde hon glatt på och höll även mig som ulv.

Det som gör mig nojig mot Habina är att hon verkade köpa det som Q, LenaH och cirkus kokade ihop? Om hon själv sitter på en specialroll och tror att cirkus sitter på en annan - då borde hon ha blivit jäkligt misstänksam mot Q och LenaH och kanske främst LenaH eftersom röstningen mer tydde på Q som god? Istället hängde hon glatt på och höll även mig som ulv.

Du ger mig alldeles för hög intelligens nu... :angel:

Men se över det skumma igen:
Du reagerar på att jag la en andraröst på Snurris
Du reagerar på att jag tyckte mig hitta en bekväm teori och körde på den i DL2
Du reagerar på att jag följde strömmen mot bumpo fast jag misstänkte Ida mer

Om vi då vänder på det så:

Cirkus avgjorde mot Snurris
Cirkus hade inga invändningar mot kuppteorin
Cirkus startade drevet mot bumpo

Var ligger skillnaden? Att Habina försvarar cirkus?

Obs att jag ff inte riktigt vill tro att cirkus är ulv men jag försöker se om du kan sluta fastna i att jag är skum.

Ja, alltså jag har vänt på det och jag har trott att en av er är ulv. Ibland har jag trott mer på cirkus, ibland mer på dig. Jag får inte ihop det om ingen av er är ulv.

Ja, alltså jag har vänt på det och jag har trott att en av er är ulv. Ibland har jag trott mer på cirkus, ibland mer på dig. Jag får inte ihop det om ingen av er är ulv.

Tillägg: Sen stämmer det väldigt bra i pusslet om Gabby också är ulv. Och även Ida. Det stämmer nästan skrämmande exakt med sist LenaH var ulv.

Jag sitter ju i samma sits som du där, jag får inte ihop det om inte en av dig och cirkus är ulv. :D

Tillägg: Sen stämmer det väldigt bra i pusslet om Gabby också är ulv. Och även Ida. Det stämmer nästan skrämmande exakt med sist LenaH var ulv.
Jag hoppas verkligen inte att du förväntar dig att jag ska sitta och försvara mig utifrån en annan lek. :banghead:

Att hon skyddade en kollega och röstade på en annan. I detta fall då skyddade Gabby och Gabby verkar skydda LenaH lite tillbaka. Det är nästan så jag inte tror att det kan stämma för att det är så himla likt.

Det där behöver jag kolla upp imorgon om jag är kvar. Känner att jag skulle må bra av att läsa från början av leken.

Jag hoppas verkligen inte att du förväntar dig att jag ska sitta och försvara mig utifrån en annan lek. :banghead:

Nej, men att ha i tankarna hur någon har spelat tidigare är ju mer regel än undantag? Jag får hur ofta som helst höra "så skulle Niyama aldrig göra" eller "så skulle mycket väl Niyama kunna göra blablabla".

Äh, jag orkar inte slåss mot väderkvarnar längre, lyncha mig gärna, det är inte så viktigt för mig.

LenaH röstar på Idahoe för att jag tycker det är superskumt att först inte vilja rösta på q (ja, jag vet att det var olika anledningar!) till att sen göra det? Det känns som en hårig typ som försöker verka tvehågsen men sen känna sig "tvungen" att lägga rösten där.

Nej, men att ha i tankarna hur någon har spelat tidigare är ju mer regel än undantag? Jag får hur ofta som helst höra "så skulle Niyama aldrig göra" eller "så skulle mycket väl Niyama kunna göra blablabla".
Ja, och du vinner på ren utmattningsteknik.
Inte min tekopp.

Fast du var ju ganska snabb med att misstänka just bumpo och Ida? Jag vet att du backade lite på det sen, men tycker du känns lite väl slingrande. Som att du hoppar på tåget mot dessa och sen backar lite för att du vet att det inte stämmer.

Intressant också med "godförklaringen" av LenaH, med tanke på hur snabb hon var på att döda misstankarna mot dig ang. käket :cautious:

Alltså, jag vet att det gick lite snabbt där, blev stressad av hela röstningssituationen när jag inte hängde med på vad som hände. Sedan tyckte jag att det klickade till med vad LenaH skrev om kuppen, och tyckte faktiskt det var osannolikt att hon skulle ha vänt mot hemlig sådär om de var i lyan ihop. Men när jag hann räkna på det en gång till insåg jag att jag hade missat en god i ställningen så då kändes den kuppteorin helt plötsligt mindre trolig.

Jag velar mellan Idahoe och LenaH. Eftersom jag måste rösta nu, får det bli den som redan har två röster.

Habina röstar på Idahoe

Då jag är misstänksam mot henne bla för hur hon luskat kring min roll redan i början av leken.

Sedan hoppas jag verkligen att allt är ok med dig @Idahoe KRAM!!! :heart:heart:heart:heart:heart

Jag velar mellan Idahoe och LenaH. Eftersom jag måste rösta nu, får det bli den som redan har två röster.

Habina röstar på Idahoe

Då jag är misstänksam mot henne bla för hur hon luskat kring min roll redan i början av leken.

Sedan hoppas jag verkligen att allt är ok med dig @Idahoe KRAM!!! :heart:heart:heart:heart:heart
Jag velar också mellan dessa :arghh:

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 888
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..