Jag tycker @qitis är helt crazy idag och är sugen på att lyncha henne bara för att slippa få en 15 sidor/dag - lek men det känns lite fånigt att rösta där efter den väldigt uppenbara BoP-en på mig som sällan får en massa röster DL1.
 
Jag tycker @qitis är helt crazy idag och är sugen på att lyncha henne bara för att slippa få en 15 sidor/dag - lek men det känns lite fånigt att rösta där efter den väldigt uppenbara BoP-en på mig som sällan får en massa röster DL1.
inte sugen på att lyncha en ulv? :) I´m all in!!
 
bollen kör bil och hinner inte hem till dl. Står nu på en bussficka och måste slänga in en röst. Jag reagerar på xfies röst på Madalitso därför att mada inte skrivit så mycket när rösten kom och teorin är en aning märklig. I know att xfie är ny men jag hinner inte läsa igenom mer och fastnade på detta när jag snabbt måste formulera en röst.
Bollen röstar. På xfie
 
Skitjobbigt när nätet LAGGAR såhär . Jag får rösta nu medans det går.. vill inte lägga en andra röst på någon så

fio röstar på bollen för att hon röstar på en ny fastän man inte får det enligt de oskrivna reglerna

Jaja jag vet , skickas teori men jag vågar inte vänta om jag inte kommer in igen
 
Får troligen besök och måste rösta nu. :down: finns inte så mycket att gå på än.

Artline röstar på Lenis.
för hon missade helt traumat med den borttagna färgknappen. Säger inte så mycket om henne roll men jag måste rösta på någon.

Men jag hoppas hinna in innan DL och lägga en vettigare röst.

Men wtf Artline, förra leken röstade du på mig för att jag inte röstade ut en god och nu får jag röst för att jag inte var inne när knappen inte fanns.. Det här slår rekord i att jag blir jagad för nonsens, är det där ens en teori? :p

Anyhuuu.. Ja här händer ju både mycket och inte så mkt av substans, som vanligt DL1.

Artline har nån form av "riktig" tanke om Q men bopar mig, det förstår jag inte. Hade jag inte sett henne spela förra leken hade jag tänkt det var ondigt rakt av men jag vet inte.. finns ju inte tvillingar så det kan inte vara det som hon diskret skulle försöka visa med Q fast omvänt (om nån hänger med på mina förvirrade tankar här).

Qitis revar på rejält, supertaggad. Av nån anledning får det mig att hålla henne åt det mycket, mycket diskret godare hållet för nu.

LenaH skriver om att kanske rösta ut Q för att slippa få lång lek. Hmm hmm.

Mirtai reagerar på bopin från Q men inte på bopen på mig. Why?

xfie verkar väldigt påläst. Kommer inte rösta där ikväll pga ny o inte skrivit ngt megaulvigt, men hade oavsett inte gjort det, då det känns intressant att se vad det här tar vägen spelmässigt. Men visst tanken att hon har extra diskussionsforum bakom ryggen finns ju med den kvalitet på spel.

cirkus känns som vanligt, dvs supersvår..

Niyama är LL o det va ju skönt för mig det som aldrig fattar vad hon är innan det drar ihop sig till slutstrid :angel:

forts
 
Jag tycker @qitis är helt crazy idag och är sugen på att lyncha henne bara för att slippa få en 15 sidor/dag - lek men det känns lite fånigt att rösta där efter den väldigt uppenbara BoP-en på mig som sällan får en massa röster DL1.
och FYI ( for your Info) så har jag senaste året inte bombat lekarna med inlägg 15 sidor /dag - au contarire knappt haft 10 inlägg/dag ( inte att förväxla med 15 sidor / dag - ok?)
Bra att du kollade in röstlistan och funderar redan nu :)
inte sugen på att få röster idag ville mest få igång leken - rest my case ...
 
@Lenis jag reagerade men har inte hunnit skriva
Dessutom känns rösten på dig mer rimlig eftersom den berodde på tidsbrist. Rösten från qitis var bara märklig
 
Lenis röstar på Mirtai

Pga att hon reagerade på qitis, som alltid är märklig inget nytt där, och för att hon inte noterade att ven jag fick en bop mot mig. Känns som hon får lätt att rösta på Q som alltid är ett tacksamt mål.
 
Qitis revar på rejält, supertaggad. Av nån anledning får det mig att hålla henne åt det mycket, mycket diskret godare hållet för nu.
Det här tycker jag är hyfsat vågat för DL1? Jag har redan deklarerat att jag inte heller tänker rösta på q idag men hålla henne åt det godare håller (hur diskret det än är) skulle jag verkligen inte göra. O_o
 
Mirtai röstar på Fio

För att jag tycker det är märkligt att någon som röstar på den som den anser vara skum förtjänar en röst när det finns många andra mer märkliga teorier att reagera på
 
Bara för att jag undrar hur Q tänkte så innebär det inte att jag tror att hon är ulv. Sedan tyckte jag hon svarade bra på frågan. Några misstankar på Q har jag inte än :)
 
Lenis röstar på Mirtai

Pga att hon reagerade på qitis, som alltid är märklig inget nytt där, och för att hon inte noterade att ven jag fick en bop mot mig. Känns som hon får lätt att rösta på Q som alltid är ett tacksamt mål.

Jag var ute på betet och kollade unghästarna. Ska genast sluta med det och ständigt vara online :p
 
LenaH röstar på Lenis för att jag tycker det är rätt ludet att våga hålla någon åt något håll whatsoever dag 1 - särskilt inte q som senaste året gjort det lite till sin grej att spela olika varje lek.
 
Och jag är väldigt tveksam om q. Känns helt galet spelat om hon är ulv? Men det kanske är just det hon är ute efter...
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 325
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 904
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 838
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 653
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp