Personligen tycker jag att det är himla skillnad att skriva ett inlägg för att få igång leken och att rösta efter det när mycket annat kommit in.
Jo fast SÅ mycket annat hade väl inte kommit in? Och det ena inlägget jag citerade skrev du väl nära inpå röstinlägget har jag för mig? (Hinner inte kolla nu.)
 
Varför? Du lyfte ju själv samma tankar strax innan? Visst att du kanske inte skulle rösta där, men det är väl den enda du kommenterat som möjlig ulv - av exakt samma anledning. Då får jag inte ihop varför det är skumt att någon röstar där.

Hedinn röstar på Mammas

Mitt inlägg var det tredje som innehöll annat än OT, inlägg #47 i leken. cirkus inlägg var tre (!) timmar senare som inlägg #93. Typ alla inlägg däremellan var teoriinlägg. Rösta gärna på mig, men hitta inte på att det var strax innan när det inte var det.
 
Jo fast SÅ mycket annat hade väl inte kommit in? Och det ena inlägget jag citerade skrev du väl nära inpå röstinlägget har jag för mig? (Hinner inte kolla nu.)

Det var väl svar, inte teoriande i sig?

Nåja, tycker att det är himla skillnad iaf, se mitt inlägg till hedinn där det är hur mycekt som var emellan.
 
Jag fegar.
Niyama röstar på LenaH
För att jag inte vet vem som känns ondast av dom det verkar stå emellan, och för att LenaH anklagar Q för enkel röst när hon själv lägger en minst lika enkel när det hänt mycket mer.
 
Jag tycker att hedinn är skum som förvrider vad jag sagt. Rösta gärna på mig, men kom med en riktig teori, hitta in på saker som är osanna. Mammas röstar på hedinn
 
Röstlista DL1

16.47 Sasse röstar på godisklubba
17.38 godisklubba röstar på cirkus
19.02 Artline röstar på hedinn
19.41 qitis röstar på mammas
20.09 cirkus röstar på Sasse
20.32 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:41 Hedinn röstar på Mammas
21.00 LenaH röstar på qitis
21.08 Ferrari röstar på cirkus
21:26 Niyama röstar på LenaH
21:27 Mammas röstar på Hedinn

godisklubba 1
cirkus 2
hedinn 2
mammas 2
Sasse 1
qitis 2
LenaH 1
 
qitis ändrar röst till LenaH . tycker hon lägger en mycket enkel röst på mig och vill få det till att det hänt massa saker som var mer än vad jag baserade rösten på . Jag tyckte att jag var den första att lägga en röst som INTE var OT så det funkar inte i min hjärna Det känns ulvigt för mig!
 
mer än om halva ulvar och om någon tryckt haha på inlägg? samt att någon inte röstat i god tid innan?
Jag läste om nu och ja, du har en poäng för ditt inlägg var himla långt så du lär ha påbörjat det tidigare än du postat.
Du skrev dock att du var beredd att ändra om nåt hände, vad tycker du nu då?
 
LenaH ändrar röst till cirkus för att rädda mig själv.
Och för att jag tycker rösten på Sasse var konstig, varför skulle Sasse röja lyan?
 
Fan, så fort jag bestämt mig börjar jag vela, cirkus kanske var mer skum än heddan ändå? Det var ju hon som först la en enkel röst?
 
qitis ändrar röst till LenaH . tycker hon lägger en mycket enkel röst på mig och vill få det till att det hänt massa saker som var mer än vad jag baserade rösten på . Jag tyckte att jag var den första att lägga en röst som INTE var OT så det funkar inte i min hjärna Det känns ulvigt för mig!
Det här känns ju lite konstigt? Du ändrar inte för att rädda dig själv utan hellre till LenaH?
 
Röstlista DL1

16.47 Sasse röstar på godisklubba
17.38 godisklubba röstar på cirkus
19.02 Artline röstar på hedinn

19.41 qitis röstar på mammas
20.09 cirkus röstar på Sasse
20.32 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:41 Hedinn röstar på Mammas

21.00 LenaH röstar på qitis
21.08 Ferrari röstar på cirkus
21:26 Niyama röstar på LenaH
21:27 Mammas röstar på Hedinn
21:30 qitis ändrar röst till LenaH
21:30 LenaH ändrar röst till cirkus


godisklubba 1
cirkus 3
hedinn 2
mammas 1
Sasse 1
qitis 2
LenaH 2
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 001
Senast: Niyama
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 919
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 631
Senast: Klara
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 578
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp