Jag måste gå och äta nu och för att inte missa att rösta gör jag det nu.

iiantazie röstar på Mistimed

Hittar inte så mycket skumt någon, men min röst hamnar på Mistimed då hon skulle kunna vara en ulv som försöker smyga med genom att verka aktiv. Hon hittar lite halvskumma saker med flera, vilket skulle kunna vara en ulv som försöker verka teoriande utan att egentligen leta ulvar.

Egentligen reagerade jag mer på flyingchange, men jag har för mig att hon är ny så får benefit of the doubt. Känns lite elakt att rösta på nya i DL1 :D
 
@Ileo Jag är återvändande spelare och brukar inte följa anmälningstråden så noggrant, jag har ärligt talat ingen aning om vilka som är nya eller ej om de inte var med i förra leken. :p
Varför tycker du jag borde reflektera över om någon är ny? De kan ju vara ulvar ändå? Sen vill man såklart undvika att rösta ut en förstagångsspelare tidigt så de får prova på att leka ordentligt, men utöver det ser jag ingen större vits med att undanta någon?
Visst kan nya deltagare vara ulvar, jag tycker inte de ska undantas. Jag menade att anledningen till att de skrev så kan ha varit för att de är nya och inte för att de är ulvar. Som ny tycker man ju att det är extrasvårt.
 
Magnum, Hedinn, glömmerallt, Artline, LenaH, Mirtai och Aliisa har sagt att de är här, typ.

fio blir misstänkt för autocorrect som lever sitt eget lilla liv. Vad jag ser så finns inga roller som behöver hinta i denna lek, så inget jag misstänker henne för.

Mistimed sammanställer några deltagare, tycker att Magnum och Ferrari är skumma som skriver utan att dra slutsatser. Verkar aktiv än så länge, vilket skulle kunna vara en ulv som vill verka ulvsökande. Å andra sidan är det ju någon som måste börja, och det finns väldigt lite att gå på i nuläget. Tycker inläggen hittills verkat vettiga.

flyingchange är ny? (känns konstigt att säga det, är ju typ ny själv). Reagerar lite på att hon tycker att fio och Hedinn kanske sitter i lyan tillsammans pga att de skämtar med varandra, samtidigt som hon säger att ulvarna antagligen bara vill glida med. Tycker det är lite motsägelsefullt.

lleo (heter du iieo, iLeo eller LLeo? :o) Uppmärksammar att Mirtai frågar om ulvarnas specialförmåga och tycker Mistimed verkar vettig, men att hon kanske försöker kasta misstankar över andra iställer för att leta ulvar.

Ferrari sammanställer, säger inte så mycket egna tankar. Påpekar att Misti skriver mycket sammanställningar, och att det kanske är ett försök att verka aktiv.

Titta, här är en till sammanställning, varsågoda och misstänk! :D
Det är iLeo
 
DL1

19:29 fio röstar på Artline
20:11 Magnum röstar på Ferrari
20:29 iiantazie röstar på Mistimed

Artline 1
Ferrari 1
Mistimed 1
 
Här! En fråga @Niyama får ulvarna alltså förtrolla någon varje lynch? Utom avgörande sådan vill säga
Mirtai har varit inne och enbart skrivit en fråga. Egentligen en fullt rimlig fråga, men tänker ändå att det skulle kunna vara en ulv som direkt funderar över lyans specialförmåga.

Hedinn röstar på Mirtai
 
Jag måste gå och äta nu och för att inte missa att rösta gör jag det nu.

iiantazie röstar på Mistimed

Hittar inte så mycket skumt någon, men min röst hamnar på Mistimed då hon skulle kunna vara en ulv som försöker smyga med genom att verka aktiv. Hon hittar lite halvskumma saker med flera, vilket skulle kunna vara en ulv som försöker verka teoriande utan att egentligen leta ulvar.

Egentligen reagerade jag mer på flyingchange, men jag har för mig att hon är ny så får benefit of the doubt. Känns lite elakt att rösta på nya i DL1 :D
Det här tycker jag är lite halvskumt, om man misstänker någon mest så känns det sådär att rösta på någon annan och det får mig att ana att iiantazie vill låtsas misstänka @flyingchange (som kanske är ulvkollega??) men väljer ändå att rösta på @Mistimed .

LenaH röstar på iiantazie
 
DL1

19:29 fio röstar på Artline
20:11 Magnum röstar på Ferrari
20:29 iiantazie röstar på Mistimed
20.39 Hedinn röstar på Mirtai
20.39 LenaH röstar på iiantazie
Artline 1
Ferrari 1
Mistimed 1
Mirtai 1
iiantazie 1
 
Mirtai har varit inne och enbart skrivit en fråga. Egentligen en fullt rimlig fråga, men tänker ändå att det skulle kunna vara en ulv som direkt funderar över lyans specialförmåga.

Hedinn röstar på Mirtai

det är väl mer skumt att rösta på någon som du ändå tycker ställer en fullt rimlig fråga ;)

Mirtai röstar på Hedinn
 
Jag var så disträ nu när jag lagade mat för jag funderade på vem jag tycker är mest skum såhär långt att jag nästan stoppade in tacogratängen i kylskåpet istället för ugnen. :o

Mistimed röstar på Magnum

enligt min teori i #42
tänker även med hennes röst, att jag påpekade något hos Ferrari jag reagerade på (att hon inte hade några tankar) och att hon sen försökte skriva tankar men då blev misstänkt för det. Damned if you fo, damned if you don't, typ.
 
DL1

19:29 fio röstar på Artline
20:11 Magnum röstar på Ferrari
20:29 iiantazie röstar på Mistimed
20.39 Hedinn röstar på Mirtai
20.39 LenaH röstar på iiantazie
20.47 Mirtai röstar på Hedinn
20.49 Mistimed röstar på Magnum
Artline 1
Ferrari 1
Mistimed 1
Mirtai 1
iiantazie 1
Hedinn 1
Magnum 1
 
Många uddaröster jag känner just nu att någon måste lägga en andraröst. För mig är det Hedinn som skaver mest just nu. Hon har skrivit väldigt lite i tråden och helt plötsligt röstar hon på Mirtai med min teori (se inlägg 45).:rage: Och det var inte ens en bra teori, känns som att hon glider med på ett ulvigt sätt, därför: Ileo röstar på Hedinn.
 
DL1

19:29 fio röstar på Artline
20:11 Magnum röstar på Ferrari
20:29 iiantazie röstar på Mistimed
20.39 Hedinn röstar på Mirtai
20.39 LenaH röstar på iiantazie
20.47 Mirtai röstar på Hedinn
20.49 Mistimed röstar på Magnum
20.55 Ileo röstar på Hedinn
Artline 1
Ferrari 1
Mistimed 1
Mirtai 1
iiantazie 1
Hedinn 2
Magnum 1
 
Aliisa röstar på Mistimed

För att det känns som att hon är aktiv och vill misstänka andra, vilket kanske inte är så konstigt. Förlåt för dålig röst, men hinner inte läsa noggrant nu.
 
@iiantazie att du vill bli misstänkt låter ju skumt 😳. Är det för att ulvar tenderar att ligga lågt och du därför skriver, i ot-färg, att vi ska misstänka dig. Så att vi ska tro att du är god? 🙄

Ferrari röstar på Iiantazie

för att hon ber mig misstänka henne. Och resterande motivering enligt ovan.
 
glömmerallt röstar på aliisa pga däliog räst motivering


Edit: glömde bort tråden så har inte läst trådden får göra det nu om jag inte ryker i lynchen, ursäkta!
 
Min kväll gick inte som planerat, jag som skulle förtidsrösta!

flyingchange röstar på Hedinn pga tidigare teori om ulvighet hos fio
 
Artline röstar på Lena.
Hon röstar på en person som leker sin andra lek. Det i sig är inte konstigt men jag vet att Lena gjort så tidigare som ulv så det kan vara ett mönster.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 214
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 438
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 082
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 015
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp