Bukefalos 28 år!

Mmmm konstigt det också.
LenaH kan ju inte veta cetas roll eftersom jag nu smärtsamt blivit varse att inget paket med sia kunnat delas ut.(så hon kan inte heller veta fios roll om
Du får gärna lyncha mig imorgon.

Men ska du läsa igenom leken igen så ger det nog mer att börja med någon annan.
 
Jag trodde faktiskt inte att lynchen skulle vända.

Eftersom jag tjatat om ceta så mycket så känns det komiskt att rösta på henne tre gånger och hålla fast vid det. Jag är inte långsint.

Men jag står också för att jag ville lyncha henne. Hon var den jag misstänkte mest.

Om det står 3-3 mellan fio och ceta och den enda som är kvar att rösta är fio är det väl rätt självklart att lynchen kommer vända?

Jag köper absolut att du misstänkte Ceta mest och ville lyncha henne, men jag köper inte försvaret att du la första rösten.
 
Mmmm konstigt det också.
LenaH kan ju inte veta cetas roll eftersom jag nu smärtsamt blivit varse att inget paket med sia kunnat delas ut.(så hon kan inte heller veta fios roll om de inte är i lyan ihop ) Så
Nej. LenaH och artline är mina starkaste kandidater till lyan nu.
punkt
Varför skulle LenaH reagerat så om hon är ulv?
 
Varför skulle LenaH reagerat så om hon är ulv?
Ingen god kunde ju veta att ceta var god ? Så varför säga att vad gör ni -innan Resultatet
känns mer som en ulv som invänder än en god. Helt enkelt. Kan ju ha fel men det visar sig väl

inget paket med sia finns så att LenaH ska vara så bombsäker på fio stämmer inte heller. Och att så veta att ceta är god ? Nej det luktar ulv för mig
 
Om det står 3-3 mellan fio och ceta och den enda som är kvar att rösta är fio är det väl rätt självklart att lynchen kommer vända?

Jag köper absolut att du misstänkte Ceta mest och ville lyncha henne, men jag köper inte försvaret att du la första rösten.
Ja men när jag röstade så trodde jag inte att det tillslut skulle stå 3-3.

När Ceta fick 3 röster så hoppades jag på att jag skulle ha rätt.
 
Ingen god kunde ju veta att ceta var god ? Så varför säga att vad gör ni -innan Resultatet
känns mer som en ulv som invänder än en god. Helt enkelt. Kan ju ha fel men det visar sig väl

inget paket med sia finns så att LenaH ska vara så bombsäker på fio stämmer inte heller. Och att så veta att ceta är god ? Nej det luktar ulv för mig
Ja. Speciellt när hon tidigare skrivit att hon misstänke Ceta också.
 
Varför ska jag lyncha dig imorgon ? Rädd för att jag ska göra det?
Även om jag är god så är jag inte rädd för att lynchas. Jag tror att vi goda kommer vinna ändå.


Men jag är rädd för att ta fokus ifrån de riktiga ulvarna. Jag tycker att du borde fundera över hur vid lyan kan bestå av både fio och Lena innan du tar ställning över vilken sida jag tillhör.
 
Även om jag är god så är jag inte rädd för att lynchas. Jag tror att vi goda kommer vinna ändå.


Men jag är rädd för att ta fokus ifrån de riktiga ulvarna. Jag tycker att du borde fundera över hur vid lyan kan bestå av både fio och Lena innan du tar ställning över vilken sida jag tillhör.
Nåja det ser vi imorgon hur det är med det.
 
Ingen god kunde ju veta att ceta var god ? Så varför säga att vad gör ni -innan Resultatet
känns mer som en ulv som invänder än en god. Helt enkelt. Kan ju ha fel men det visar sig väl

inget paket med sia finns så att LenaH ska vara så bombsäker på fio stämmer inte heller. Och att så veta att ceta är god ? Nej det luktar ulv för mig
Det är klart jag undrar vad ni gör när jag var hyfsat övertygad om att fio är ond, lynchen ser ut att gå åt det hållet och jag kommer ut ur duschen och ser att ceta blir lynchad??
 
Ulvarna käkar @hemlig som var byfåne!

Ikväll blir det dubbellynch! Detta innebär att ni alla måste rösta på två deltagare och vid dl åker de två med flest röster.

DagDL 21.30
 
Även om jag är god så är jag inte rädd för att lynchas. Jag tror att vi goda kommer vinna ändå.


Men jag är rädd för att ta fokus ifrån de riktiga ulvarna. Jag tycker att du borde fundera över hur vid lyan kan bestå av både fio och Lena innan du tar ställning över vilken sida jag tillhör.
Nu har jag funderat över natten och lugnat mig lite efter gårdagens frustration
Inser att du nog inte är skum trots ditt jagande efter ceta. Vid närmare eftertanke är det lite väl obvious för att vara ulv
Och det var ju mitt eget misstag att anta att det fanns ett paket med sia så att ceta lynchades får jag nog tyvärr ta på mig :banghead:

jag är nog inne på samma tanke som dig att lena och fio torde vara onda.
Heffaklumpen och breaktown tycker jag har fört leken framåt på ett helt annat sätt och tror mig ha pusslat in dem på goda roller.
Luras de så är det väldigt bra spelat annars

Både lena och fio är lite off i sitt teoriande och har lite misstänkt röstande. Båda två borde inte vara goda iaf och har egentligen ingen god roll kvar som jag tycker någon av dem kan ha :idea:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 900
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 682
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 573
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 297
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp