Om ängeln även är bagare. Dvs är skyddad för ett käk och inte får skydda sig medan hen har eget beskydd?

Samt att ulvarna en gång i leken har någon form av säkert käk? (Där inga beskydd funkar eller något).

Nu tänker jag högt.
 
Om ängeln även är bagare. Dvs är skyddad för ett käk och inte får skydda sig medan hen har eget beskydd?

Samt att ulvarna en gång i leken har någon form av säkert käk? (Där inga beskydd funkar eller något).

Nu tänker jag högt.
Välsignad menar du? Men det blir väl ännu värre? Först kan den ägna sig åt att skydda andra och behöver inte bekymra sig om sig själv, och sen vid ett misslyckat käk kan den börja skydda sig själv?
 
Välsignad menar du? Men det blir väl ännu värre? Först kan den ägna sig åt att skydda andra och behöver inte bekymra sig om sig själv, och sen vid ett misslyckat käk kan den börja skydda sig själv?
Ja det menar jag.

Men det försvårar för spionen Men då måste som sagt ulvarna få en styrka
 
Om ängeln även är bagare. Dvs är skyddad för ett käk och inte får skydda sig medan hen har eget beskydd?

Samt att ulvarna en gång i leken har någon form av säkert käk? (Där inga beskydd funkar eller något).

Nu tänker jag högt.
Fungerade bra i leken vid nyår, då jag var Ängel och välsignad. Satte ju lite myror i huvudet på goda lyan då jag som ängel kunde skydda random spelare istället för mig själv. På de 4 DL jag överlevde innan jag blev lynchad fick jag inte ett enda spioninfo då jag som välsignad alltid skyddade mig själv och lyan inte fick info om detta utan endast Ängeln
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 585
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 375
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 244
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp