Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Zamba Zaid är URLÄCKER!! :):
Rex, Wings of a dove, Joint Regent, Cooper's (såklart.. =P), Do me a favor, Hide and Seek, Smokebush, Gold and Grey, Ardbeg, Golden Miracle, Rue La Fayette, Zsazabella, Stålmannen. MM! hehe

(Deetah också såklart, men hon finns ju inte mer.. :(:(:()
 
Den vakraste jag sett var Doorman xx mörk brun bläs 4 vita srumpor. Stod på Täby i början av 80-talet.
 
Jag vill ju bara säga att den finaste galoppören o den bästa kompisen som någonsin funnits é NINETY NINE KEYS. Ville bara säga det. :love:
 
Är inte så insatt men Hide and Seek är väl bra fin ändå!
 
Jag är ju då lite partisk... Men Diamond Princess (e. Lyphaizia) får det bli, min egna.. Hon har blivit lite av en svan nu...

Har Tammerfors bakom min lilla, men han är ineg vidare vacker... Sessan har också samma möderne, men är finare...

//Emma
 
Min Mon Garcon och en som heter Fabian... jättefina e dom... iof är dom fd. galoppörer.
 
Så, nu håller vi oss till ämnet här, Vem är den vackraste galoppören?

Tack.
 
hmm för att komma tillbax till ämnet så tycker juh ja då att Honeysuckle Player(kallas för Nobbe) är för jefla fiin =) tog han om honom som liten tills han var ett å han ä väl inte precis den trevligaste som finns men fiin är han iaf å snabb =) å Honeysuckle Rose, å Honeysuckle själv är oxå fiin=) :banana:
 
Miami springs och LOGAN ÄR BÄST=)
Logn har jag varit skötare till och iron springs har jag ägt men vem kan klå våra fullblods hingstar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 619
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag är så gammal att jag går efter devisen "tjänster och gentjänster". Därför har jag blivit hundpassare åt "bästa Bella" som ställde...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: IngelaH
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
277
Senast: sicx
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 910
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp