Bukefalos 28 år!

vad är detta för blomma?

Nominous

Trådstartare
fick ett skott av min mormor för ett tag sedan av en liten och tråkig blomma. hon hade i sin tur fått dom här 3 skotten av en bekant som fått dem av en bekant osv osv - så ingen vet vad det är för blomma. skotten bara rullar runt och ingen har satt den och haft den som planta än.

jaja, jag tyckte den var skitful och tråkig så jag satte ner den i en creme fraiche burk och ställde den längst in i ett hörn av ett fönster. gav den lite vatten om jag kom ihåg :D jag älskar blommor och har ton av dem men denna intresserade mig inte helt enkelt.

men nu har den växt rätt reält (och skulle behövas planteras om men jag väntar till jag evt om det är nåt att ha :angel: ) och jag börjar nog bli lite intresserad vad de kan vara för nåt.

nån som vet??

24047942.jpg


24047941.jpg


24047943.jpg
 

Liknande trådar

Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
6 852
Senast: Dopy
·
Relationer Klisterkarlsson har magknip. Klisterkarlsson förstår inte varför klistret smetar ut i en ojämn sörja där en ordentlig smörja med balans...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 585
Senast: Amha
·
Trädgård & Växter Jag skulle vilja ha lite tips på blommor och var de kan trivas i min lägenhet! Skulle gärna ha en på matbordet, köpte en blomma för...
Svar
5
· Visningar
3 821
Senast: Snuffel
·
Hästhantering Jag är både ledsen och förbryllad just nu :confused: Låångt för att förklara bakgrund men tacksam om någon orkar läsa! I stallet...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 001
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp