Vad är rimligt att ingå i en kallhyra?

Sv: Vad är rimligt att ingå i en kallhyra?

Stockholmare här: 1200 i kallhyra bara för boxen, 5000 paketpris med "allt ingår" på en anläggning med ridhus, ridbana, skrittmaskin.
Tyckte du hade en trevlig månadskostnad för din kuse!:D
 
Sv: Vad är rimligt att ingå i en kallhyra?

Hejsan

Ville bara säga att det gick kanon bra på mötet idag, nu har jag exakt koll på allt jag betalar för och vad kallhyran och bashyran var.

Tusen tack för all hjälp jag har fått av er så jag förstod och kunde prata om det :bump:
 
Sv: Vad är rimligt att ingå i en kallhyra?

:bump:
Hejsan

Ville bara säga att det gick kanon bra på mötet idag, nu har jag exakt koll på allt jag betalar för och vad kallhyran och bashyran var.

Tusen tack för all hjälp jag har fått av er så jag förstod och kunde prata om det :bump:

Vad skönt för dig ! :) kom ni överrens om det med att hon är orättvis mot dig än mot annelie ? :bump:
 
Sv: Vad är rimligt att ingå i en kallhyra?

:bump:

Vad skönt för dig ! :) kom ni överrens om det med att hon är orättvis mot dig än mot annelie ? :bump:


Inte så mycket :/ Men nu har vi bestämt att vi kör från noll och se vart det leder till, imellan åt har det ju fungerat. Så jag hoppas det gör det nu också då vi ordnat upp allt och alla missuppfattningar och sånt, vi har dragit ett streck äver allt gammalt och ska se framåt nu.

Jag hoppas att det kommer att fungera bra :bump:
 

Liknande trådar

Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 881
Senast: Sorgsen
·
Hästmänniskan Kallhyra? Vad skulle ni anse vara en rimlig summa att betala för en boxplats i ett stall där du sköter allt själv i stort sett? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
3 008
Senast: kattan1974
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 944
Anläggning Hej! Kollar bara av ren nyfikenhet om ni skulle stalla upp i ett stall som tar som mitt i pris. Om ni skulle vilja att något mer ingick...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 973
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp