Vad blir det för (vegetarisk) mat? Del III

Föråt mig på denna ett tag, men nu var det dags igen. Sååå god.
20210311_104915.jpg
 
Förstörde ett gäng kikärtor igår i en rätt ogod gryta.. Men idag blir det tacos! 😀
Jag förstör mat hela tiden nu... Tror egentligen inte den blir äcklig men det går i perioder vad som funkar att äta för mig. I helgen gjorde jag en pastasås på linser = äcklig. Igår en potatis- och broccoligratäng = äcklig. Så tröttsamt. Idag ska jag äta havregrynsgröt till middag, med äpple, kanel och sojamjölk brukar det alltid funka.
 
Jag förstör mat hela tiden nu... Tror egentligen inte den blir äcklig men det går i perioder vad som funkar att äta för mig. I helgen gjorde jag en pastasås på linser = äcklig. Igår en potatis- och broccoligratäng = äcklig. Så tröttsamt. Idag ska jag äta havregrynsgröt till middag, med äpple, kanel och sojamjölk brukar det alltid funka.
Så trist! 😓
Jag brukar ha en jämn smak, så vet vad jag brukar tycka om och inte. Mitt problem nu är att jag har typ noll aptit, vilket gör att jag måste laga väldigt god mat för att få o mig något.
Men igår provade vi ett nytt recept, men borde insett när det var vänlig gul curry i att det inte var min kopp te.
 
Hong Kong noodles med tofu från favoritthaien idag, har inte provat det tidigare pga skeptisk mot mat som är potentiellt svinstark :p det var rätt lagom! Hetta men sitter inte och eftersvettas :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 966
Senast: Cattis_E
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 629
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 030
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp