Vad blir det för (vegetarisk) mat? Del III

Såg rätt trevligt ut så fick bli en bild :)
Grönsakspinnar och stekt potatis!
D3A3FB32-4B06-4EC3-9CAA-3EDFFFD2FA50.jpeg
 
Blev serverad en gratäng idag, gott!!! Pasta och dolmios nya grädde/ost/tomatsås dvs endast vegetariskt. Kryddade upp med basilika, chili och fetaost, kokad GF pasta i en gratängform samt extralagrad cheddarost ovanpå. Jättegott!!
 
87F2F475-8497-4866-99BC-E0836A14DC2B.jpeg

Gjorde denna igår och vilken hit! Blev supergott och kul att laga med aubergine, äter det för sällan.
Gjorde 1,5 gånger mängden på såsen dock och redde med lite, lite potatismjöl på slutet för att få rätt konsistens på såsen. Kommer absolut laga igen, gick dessutom jättesnabbt.
 
Visa bifogad fil 74497
Gjorde denna igår och vilken hit! Blev supergott och kul att laga med aubergine, äter det för sällan.
Gjorde 1,5 gånger mängden på såsen dock och redde med lite, lite potatismjöl på slutet för att få rätt konsistens på såsen. Kommer absolut laga igen, gick dessutom jättesnabbt.

Mums! Arkiverar detta recept tills aubergineskörden kommer igång här, ser ut som något helt i min smak. Och lite annorlunda auberginekombinationer, i alla fall för mig. Kul!
 
Vad är er bästa pastasås som INTE har tomat i sig? Gärna med mycket grönsaker, men ändå mustig i smaken liksom.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 045
Senast: Cattis_E
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 818
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 189
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 261

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Lösa hundar
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp