Vad gjorde vi för fel?

@Lipperta man får väl dock innerligt hoppas på att bilister på en allmän BIL väg inte ser riktigt så dåligt som du gör när du går utan glasögon i skogen, eller blir RÄDDA för att de inte sett någon som står i vägrenen på bilvägen :cool: ;)
 
@Lipperta man får väl dock innerligt hoppas på att bilister på en allmän BIL väg inte ser riktigt så dåligt som du gör när du går utan glasögon i skogen, eller blir RÄDDA för att de inte sett någon som står i vägrenen på bilvägen :cool: ;)

Haha ja det hoppas jag :angel:

Dock förstår jag hur maskerad man blir med vit jacka i snön och förstår bilister som kan bli lite sura för att man inte syns:D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Alldeles i närheten av vårt stall går en ganska lång och smal grusväg som är perfekt att rida på. Bra underlag, lite platt, lite uppför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 522
Senast: Boj
·
Hästhantering Bakgrundsfakta häst: 17år, aktiv pensionär, f.d Grand Prix-pålle, snäll i all hantering och ridning men har lite spöken som jag...
Svar
13
· Visningar
2 081
Senast: fourlegs
·
Hästhantering hej skulle kunna behöva lite hjälp! nu är det så att jag har en 4 årig d-ponny hingst. jag har haft han lite mer än 1 år! jag ska...
Svar
8
· Visningar
1 958
Senast: sanio
·
Hästmänniskan Lägger in texten jag har på min hemsida rakt av. Men vill uppmärksamma alla på at vara extra försiktiga. Jag kommer jobba för att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
12 802
Senast: syrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • När fan slutar jag ramla av?
  • Ridskoleryttare
  • WE-tråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp