Bukefalos 28 år!

Vad gör du nu då? Del LIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
ha! klickade precis ja på en enbart för att han stod på ett berg!

Eh! det känns som att vad som helst kan hända men år av att inte döma personer på första eller andra intrycket försvinner med varje knapptryck.

*mer tårta och vin*
 
Liksom vilken knapp trycker man på? Krysset betyder kanske nej, den lila blixten (ingen aning), det gröna hjärtat (personen är ok), den blå stjärnan (ehh, ingen aning men mer än ok).
Kryss = nej
Blixt = "går före i kön" (funkar bara om du betalar)
Hjärta = ja
Stjärna = superlike (personen kan se att du klickat superlike innan den swipar) denna är begränsad till ett par/dygn (använder den sällan så vet inte hur många!)
 
Precis hemkommen från påskmiddag och umgänge med sambons släkt, himla trevligt.
Kollade ett sår i kinden som jag haft i några dagar och insåg att det lär vara dags att dra visdomstand nr två nu för det där lär inte läka annars, mindre trevligt. Gick igenom precis samma sak för några år sedan. Så det är väl bara att ringa tandläkaren på tisdag, trots att jag är helt galet nervös över att bara komma dit och sitta i stolen, att dra ut en tand är sju resor värre :(
 
Fortsätter se bra filmer. Jagten blev det idag. Ujujuj. Det kryper i hela kroppen nu. Suttit som en fiolsträng under hela filmen. Så förbenat bra alltså, jag har inte ord!
 
ha! klickade precis ja på en enbart för att han stod på ett berg!

Eh! det känns som att vad som helst kan hända men år av att inte döma personer på första eller andra intrycket försvinner med varje knapptryck.

*mer tårta och vin*

Berg :up:

Dock kan jag väl tyvärr inte rekommendera manliga geologer generellt, det är lite gott och blandat där... har jag hört, det är ju inte som om jag har testat :angel:
 
Förresten är det ju as smidigt att den varnar dig för att personen är vän (på Facebook) med någon du typ dejtar när han eller jag behagar vara i landet :rofl:

(annars hade jag swipat åt fel håll :cool:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
88 89 90
Svar
1 798
· Visningar
51 509
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
616
Senast: Fetaost
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 020
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
71 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp