Bukefalos 28 år!

Vad gör du nu då? Del LIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åhh förlåt @EmmaW jag är ju klar med både dina kvastar och piskor som du så snällt lät mig låna så nu får du tillbaka :angel:
Shhhaaaaz *sopar en ren fin stig mot sängen och viner med piskorna i luften* dags att natta :p
 
Önskar jag vore trött! Men i o m att jag råkade ta mig en powernap på si så där 3 h mitt på dagen lär det nog dröja ett tag till..
 
Efter tre dagar med glädje faller lägenheten åter i tystnad. Men snart återkommer barnen till mig igen, men att se de åka är så tungt.
 
Sovit som en stock
Nu dricker jag kaffe.
Ska städa av lite snabbt sen.
Om nån undrar så är sambon inte hemma, han fick tydligen panik av det som hände häromdagen.
Har inte pratat med honom än, men kompisarna har.
Han kommer hem om ett par dagar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 024
· Visningar
59 725
Senast: Asko
·
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
628
Senast: Fetaost
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 371
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
71 297

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp