Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Viktmässigt kan jag fortfarande rida B-ponny, men det ser rätt lattjo ut. C-ponny har jag ridit utan bekymmer och även D-ponny, fördelen med att va lång på ponny är att man kommer åt med benen bättre, så ponnyn inte kommer undan arbete, mohahaha. :devil:
 
Är så trött att jag mest vill skjuta skallen av mig. Varför kan det inte bli sommar för? Jag behöver verkligen hitta energi på något vis men vet inte hur... Försöker få mig att tro att det blir bättre bara dagarna blir lite ljusare, men vet inte om det egentligen är ett påhitt bara för att på något vis stå ut.
 
Är så trött att jag mest vill skjuta skallen av mig. Varför kan det inte bli sommar för? Jag behöver verkligen hitta energi på något vis men vet inte hur... Försöker få mig att tro att det blir bättre bara dagarna blir lite ljusare, men vet inte om det egentligen är ett påhitt bara för att på något vis stå ut.

D- vitaminer, D-vitaminer, D-vitaminer...
 
Ska kolla upp det. Ska försöka få lite vettigare matvanor öht, för det har jag inte(!) nu... Petar i mig någon multivitamintablett som även innehåller d-vitamin men det kanske inte är tillräckligt.

Nej dom har alldeles för låga värden av D-vitaminer för att det ska hjälpa! Finns att beställa billigt på nätet, mycket billigare än det som finns att köpa på Apotek och Hälsokostaffärer.
 
Ska leta reda på pillerburkarna så man får sova till natten .Börjar bli riktigt less på att ha ont :(
Vara sjukskriven får mig att nästan klättra på väggarna !Så man visste inte hur bra man hade det förut !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 460
Senast: zassoo
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
12 652
Senast: sjoberga
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
30 439
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 124
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp