Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har hittat fyra klänningar att välja på. Ingen lika bra som den jag visat i tråden men tillräckligt bra för att jag ska slippa leta efter en ny :p Mamma kommer på besök på söndag så hon får vara med och tycka till om dessa fyra.
 
Har ångest, idag triggat av mitt dåliga självförtroende och min vikt/utseendet. Och jag hanterar ångesten genom att äta :banghead: :cry: Moment 22...
 
Nej dom har alldeles för låga värden av D-vitaminer för att det ska hjälpa! Finns att beställa billigt på nätet, mycket billigare än det som finns att köpa på Apotek och Hälsokostaffärer.

Jag var så trött förra hösten att jag var rädd att det var något allvarligt fel. Inte nog med att jag ville sova massor, när jag var vaken så kändes kroppen blytung så jag ville ändå bara ligga på soffan. Det visade sig att jag hade rejäl D-vitaminbrist.
 
Jag behöver både bra fotograf och Photoshop för att lyckas på bild :angel:

Haha! Kaozzzz. Jag gillar inte överdrivet bruk av photoshop och liknande, tycker ofta att det missbrukas så att folk ser helt airbrushade ut typ. Blev fotad av ett modemagasin en gång och de hade fuckat ur totalt så att jag såg helt målad ut i fejset och såg även ut att vara typ 12 år god damn it. Jag tycker att det är snyggt med naturell hy som känns lite levande liksom. Sen är jag ju likblek med typ mörka skuggor under ögonen och begynnande rynkbildning men jag gillar det fan!
 
Viktmässigt kan jag fortfarande rida B-ponny, men det ser rätt lattjo ut. C-ponny har jag ridit utan bekymmer och även D-ponny, fördelen med att va lång på ponny är att man kommer åt med benen bättre, så ponnyn inte kommer undan arbete, mohahaha. :devil:

Jag tycker tvärtom att man får kass sits om man rider för liten häst regelbundet. Och man använder ju inte i första hand benen/skänklarna för att få hästen att arbeta korrekt.
 
Mobbing och ångest. Vidriga saker. :cry: Undrar om alla mina plågoandar förstår hur illa de har förstört mig och mitt liv?
 
Har ångest, idag triggat av mitt dåliga självförtroende och min vikt/utseendet. Och jag hanterar ångesten genom att äta :banghead: :cry: Moment 22...

Visualisera Nicole Kidman! ;)
Ok erkänner att det är en kass viktminskningsmetod i längden...
 
Jag är också trött - en förmiddags intensivstädande tar på krafterna. :D

Sitter med en liten whisky nu, har bestämt mig för att ta ledigt från omvärlden imorgon.

Har du städat, varför det? ;) :D klappa Meda från mig så hon håller sig varm i kallvädret.

Jag har tagit mig en liten glögg :up: vilket behövdes, det blåser småjävlar häruppe O_o
 
Haha! Hennes kropp är lite väl orealistiskt för mig så det funkar inte så bra ;)

Precis när jag hade beställt in en gigantisk portion friterade bläckfiskringar med aioli ställde min kompis (som för övrigt är pensionerad modell och alltså tunnare än Ms Kidman) frågan:
"Du hur gåre med den här Nicole Kidman grejen?
Jag bara "Håll käften"

Kaozzz. :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 273
Senast: zassoo
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
13 14 15
Svar
281
· Visningar
11 249
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
30 245
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 977
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp