Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och fnular lite på min uppsats, slösurfar på buke, och funderar på hur tusan jag ska få nästa år att gå ihop arbets- och engagemangsmässigt ^^ Det jobbigaste är att antingen blir det sjukt mycket, eller typ ingenting alls..

Studier på 100% - beslut 11 juli
Arvoderat uppdrag 50% - beslut 21 maj (här ingår 1-2 andra uppdrag, men de ingår i arbetstimmar, samt 1 som jag tror inte jag kan räkna i arbetstimmar)
Ett "gigg"-uppdrag - Redan beslutat, totalt ungefär 1-2 veckors arbetstid under 2 månader
Ett "gigg"-uppdrag - Ska lämna besked om jag är intresserad senast 2 juni, sen får jag se om jag får det överhuvudtaget, ungefär 1 månads arbete under ett år
4 stycken ideella uppdrag, varav 1 ska jag äska pengar för att det blir arvoderat - redan beslutat. Här funderar jag dock på att eventuellt hoppa av minst 1 om det blir för mycket under våren.

Allt är utspritt under året med olika arbetsbelastningar i olika perioder, så förhoppningsvis går det ihop! Börjar bli mer och mer vuxen som tackar nej till saker, nu sist tackade jag nej till en konferens i England då jag antagligen kommer vara så slut efter att ha köttat typ 12h pass en vecka under Almedalsveckan:up:
 
Precis klickat mig igenom 4 webb-baserade test i pågående rekryteringsprocess. 3 delar med personlighet, värderingar, påståenden... och en helvetesdel med såna där krumelurer där man ska se mönster (på tid!). Okej, är det någon gång jag känt mig dum så är det ju nu. Jag har uppenbarligen inte en sån hjärna.

På tisdag ska jag på en intervju som kommer baseras på dagens svar och resultat. Ser framför mig hur intervjuaren kommer skaka på huvudet, beklaga och undra hur jag ens tog mig fram till intervjun :rofl:
 
Rapport: Första kvällen med min nya möbel papasan.
Och jag somnade i den (vaknade nyss och förflyttade mig till sängen).
Det säger väl något om inget annat :angel: vet inte om jag ska tacka eller förbanna @Hazel som lockade mig till att köpa den :cautious:

Mohahahah

;)
Visst är det märkligt att en så enkel design kan va såååå perfekt? Gissar att långa människor inte håller med kanske men i övrigt så är den lätt överlägsen till och med att ligga i soffan enligt mig
 
Haha! Så ni ska flytta till sverige inom en snar framtid då? Det låter kul i alla fall! :) (Ja, allt förutom ovissheten och att någon annan random människa ska besluta om man är ett par eller inte)

Men jisses, det var inte billigt heller! 😦 Varför ska det vara så dyrt att bara få leva tillsammans? Ibland funderar jag på om det inte vore bättre att hela världen var ett enda land, där en kan flytta vart som helst :o :rofl:

Haha, nä inga planer på att flytta till Sverige men förhoppningsvis ha råd att åka och hälsa på inom nåt år i alla fall :):)

Tycker också att hela världen borde vara ett land. Vem är vi (dem?) att bestämma liksom at du, du, du och du får resa men inte du eller du. Fast om du har 50' att ge oss så kanske då..
 
Börjat städa
Är så urtråkigt men blir ju bra när det är klart
Måste ha lite fixat så det kommer spekulanter på tis och fre.
Inte jag som säljer utan min hv.
 
Sitter och tittar på tv. väntar på tiden ska gå så vi kan köra till konfirmationen eller rättare sagt hem till chefen .
 
Fick fullständigt soppatorsk hos svärfar så ligger på soffan. Sambon hade missat att informera mig om dagens planer så min hjärna pallar inte riktigt med. För första gången någonsin har jag sagt ifrån att jag behöver en paus i sällskap med andra! En seger för mig men lite jobbigt att veta att det är mycket kvar av dagen och energin är slut. Ljudkänsligheten är inställd på max så allt skär in i hjärnan. Blää, så trött på den här utmattningshjärnan nu!!
 
Jag sitter i Solna industriområde och väntar på någon som uppenbarligen är idiot - eller åtminstone väldigt respektlös när det kommer till andra människors tid. Personen i fråga har tagit emot en pall med växter som har skickats från Öland. Mina växter finns också på pallen och vi har delat på frakten. Växterna anlände i onsdags. Först för han sig inkognito och svarar inte i telefon så att jag kan bestämma en tid när jag kan hämta dem. Sedan, när vi har bestämt en tid, så sms:ar han när jag redan är på väg att han blir ”åtminstone en timme sen”. Idiot! :rage:
 
Dör pollendöden med så satans ont i huvudet, hostar, täppt och vaknade upp utan ögon typ.
Ska iväg på middag. Så måste försöka sminka fram något annat än hur jag känner mig:
🧟‍♀️
 
Jag var så söt på förskolans dag så
(Glömde att vi skulle klä ut oss så blev sista minutenide)
14FC466E-8E77-45FB-8D15-F9E504382C89.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 266
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
455
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 726
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dejtingtråden del 37
  • Glass

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp