Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter i Solna industriområde och väntar på någon som uppenbarligen är idiot - eller åtminstone väldigt respektlös när det kommer till andra människors tid. Personen i fråga har tagit emot en pall med växter som har skickats från Öland. Mina växter finns också på pallen och vi har delat på frakten. Växterna anlände i onsdags. Först för han sig inkognito och svarar inte i telefon så att jag kan bestämma en tid när jag kan hämta dem. Sedan, när vi har bestämt en tid, så sms:ar han när jag redan är på väg att han blir ”åtminstone en timme sen”. Idiot! :rage:

Väntar fortfarande ... :turd:
 
Sov 6 h i natt, uppdelat och osammanhängande. Yay.
Kanske ska testa Theralen ändå, trots att jag hört så mycket negativt om den. Det var det enda jag inte testat an allt läkaren föreslog.
Proppar i mig medicin och kaffe till frukost och försöker tänka positivt (här föreslog autokorrekt "ringa partistyrelsen". Det är också ett alternativ). Bara 27 dagar kvar på jobbet.
Hoppas du mår bättre snart
 
Mohahahah

;)
Visst är det märkligt att en så enkel design kan va såååå perfekt? Gissar att långa människor inte håller med kanske men i övrigt så är den lätt överlägsen till och med att ligga i soffan enligt mig
Behövs bara en fotpall också för när man behöver sträcka ut benen :D
 
Vi har precis varit iväg och promenerat med hunden i ett naturreservat - finns otroligt många fina ställen på 3-4 mils avstånd :) . Så nu är vi alla nöjda..... Snart lite mat, och sedan: Mer tårta :D !!
 
Jag är så arg! Jag vet inte varför eller på vad, men jag är skitirriterad! Vet inte vad jag ska göra
 
Håller på att städa
Har fått upp en del tavlor
Plockat undan
Nu är det bara resten kvar
Men prokrastinerar bara liiiiite
 
Har fnulat lite på uppsatsen, ack så tråkigt. Har dock tagit massor av pauser för att bland annat söka två sommarjobb. Är medveten om att jag är sjukt sent ute, men efter många om och men verkar jag ha fyra veckor utan något att pyssla med, så jag tänkte att friskt vågat hälften vunnet!
 
Har vaknat och sitter i RVn med dagen's forsta kopp kaffe. ☕

I dag blir det jatte fest pa lodgen sa jag korde upp husbussen i gar men glomde att jag behovde nagot snyggt att ha pa mig. :angel: Det blir alltsa en tripp till "Freddies" for att hitta en snygg top. :D

Men forst ska hundarna fa jobba ordentligt da vi har ett fantastiskt falt att jobba pa har.
 
Städat 3 akvarium och hos landisarna
20190518_151135.jpg
 
Jag sitter i Solna industriområde och väntar på någon som uppenbarligen är idiot - eller åtminstone väldigt respektlös när det kommer till andra människors tid. Personen i fråga har tagit emot en pall med växter som har skickats från Öland. Mina växter finns också på pallen och vi har delat på frakten. Växterna anlände i onsdags. Först för han sig inkognito och svarar inte i telefon så att jag kan bestämma en tid när jag kan hämta dem. Sedan, när vi har bestämt en tid, så sms:ar han när jag redan är på väg att han blir ”åtminstone en timme sen”. Idiot! :rage:

1 timme och 45 minuter fick jag vänta på idioten och när han kommer så hälsar han inte ens. Säger inte ett ljud, utan öppnar bara dörren där växterna finns. Vilket praktarsel! Vattnat dem hade han inte heller gjort, utan de var helt snustorra.
 
Vill inte mer
Vill inte ha ångest stress och illamående
Vill tycka det är kul att gå till jobbet igen
Men nu är det bara 21/2 månad sen är det slut på jobn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 264
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
448
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
306
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 691
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp