Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft huvudvärk hela dagen och den släpper inte
Sovit fyra-fem timmar efter jobbet.
Om lite mer än en vecka aka jag jobba 100% jiipie
 
Helt slut i huvudet ikväll. Haft två litteraturseminarier direkt efter varandra och sedan en lång genomgång. Jösses. Fick åka till hotellet och ligga ned en halvtimme för att vila hjärnan. Sån här aktivitet är jag inte igång för med 22 grader i skuggan, PMS, och med näsan full av asp.
 
Nu iklädd nån slags färgsynkad outfit och på väg mot partyt!

30140
 
Sambon fick fakturan från dom som hämtade hans häst som fick avlivas akut i julas. 13 lax! :eek: Det skulle kosta 6800.. hej och hå.

Phu. Sambo ringde företaget. Tydligen stod det fel på fakturan. 6800 skulle det vara. Men ändå.. tänk att det ska vara så dyrt att avliva en häst :nailbiting: Gått på nästan 15’ med veterinärkostnader. Dock stod svärmor för en del då det var hennes häst som orsakade skadan..
 
Phu. Sambo ringde företaget. Tydligen stod det fel på fakturan. 6800 skulle det vara. Men ändå.. tänk stod det ska vara så dyrt att avliva en häst :nailbiting: Gått på nästan 15’ med veterinärkostnader. Dock stod svärmor för en del då det var hennes häst som orsakade skadan..
Det är sjukt dyrt. :down: Avlivningen av min häst landade på 10 tkr :( Och inte få en något trevligt för pengarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 263
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
442
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
306
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 657
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp