Bukefalos 28 år!

Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det förstod jag, jag undrade uppriktigt när gränsen går mellan psykisk sjukdom och "frisk"(?).
Men det kan ju inte jag avgöra? Om jag ska gå till mig själv så går jag till jobbet varje dag som jag kan. Jag sjukskriver mig bara om jag inte kan jobba, aldrig för att nu är jag less på det här så jag sjukskriver mig.

Kanske bäst att tillägga att jag inte skuldbelägger eller kritiserar @sthu, utan däremot uppmaningen att hon ska sjukskriva sig.
 
Livrustkamaren levererar stiltips
30860

Man kanse skulle slåtill om man går på buke träff! :D
 
Jag behöver tyst för att somna men när jag väl sover är jag inte lika störd av ljud (inom rimliga gränser då). Särbons snarkningar som är rätt lätta är inga problem. Kraftigare snarkningar klarar de nog inte av men snarkar man så mycket är det nog bäst att ta hjälp för det är inte nyttigt :)
attans ,frågar man inte så vet man inte ju inte :D . Ja morra nu lite på särbon förra helgen om hans snarkningar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 292
Senast: Amha
·
  • Omröstning
Fordon Jag har ärvt en halv Toyota Auris Diesel mildhybrid, automat årsmodell 2013. Miltalet 2021 var 3500 ungefär och sedan dess är det oklart...
2
Svar
20
· Visningar
2 336
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
536
Senast: Jeps
·
Kultur Bara tre veckor kvar nu! Vilka ska gå på Taylor Swift utöver dottern och jag och så @Fiorano ? :) vi går N3 och sutter på sektion 112...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 807

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp