Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Städat, dammsugit och tvättat 1.5 bil av 2 nu (bara tvätten kvar av bil 2).
Sambon är försvunnen. Släppte av honom på årets största beach party igår kväll. Han sa att han skulle vara hemma runt kl 08-09 i morse. Absolut senast kl 10. Nu är klockan 12.30 :cautious:
Han börjar jobba om 4h O_o

Nåja, han dyker väl upp nån gång...

Jag var på förra årets party. Det var kul men inte tillräckligt kul för mig då jag inte dricker de mängder alkohol som "alla andra" gjorde och jag behövde stå ut med allt drägg. Är man kalasfull själv så märks det ju inte hur absurt allt är
 
Vad är det som gör att jag ligger och vrider mig i 2 timmar innan klockan ringer utan att kunna somna. Och sen när klockan ringer blir jag sömnig?
 
Jag är hemma tills på torsdag, då ringer läkaren och vi kan prata om hur vi ska göra framöver. Jag mådde mycket bättre igår eftermiddag när allt lugnat sig. Eller om det var glädje över intervjun. Bra kändes det i varje fall. Får se vad läkaren tycker. Han tycker förmodligen att jag ska jobba. Och jobba är ju bra, bidra till samhället och allt sånt.

Nu sitter jag i köket och dricker kaffe medan katterna äter frukost. Känns bra.
 
Urk. Mår inte särskilt bra för stunden, men tog mig till jobbet (yay för mig, det var nära att jag stannade hemma lite extra tid men är lite stolt över mig själv).
Får ta igen mig i lugn och ro, och gå ut när jag är redo.
 
Kan någon ge mig en spark i baken?

Har 180 000 grejer att göra och vissa av dem tar typ 5 min men jag orkar inte ta tag i det. Ger mig själv andra små uppgifter istället eller hamnar här på Buke.

Jag är en dålig människa
 
Har fasen hinner en jobba när en har häst? Är det inte veterinären som kommer, är det hovslagare eller sadelprovare
 
"Råkade" hamna här för att jag mötte på problem i en uppgift i skolarbetet. Det är egentligen inte ens ett problem utan bara jag som är för lat för att orka söka upp svaret... måste skärpa mig. Det är bättre att få det gjort nu och kunna slappa resten av dagen sen, inbillar jag mig i.

Eller ja, kanske inte dagen. Har ju grupparbetet att göra i eftermiddag, men kvällen då...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 261
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
440
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 646
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp