Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Intervjun gick väldigt, väldigt bra. Var dock inte nöjd med vad de kunde erbjuda i lön. Så nja, jag vet inte faktiskt. Jag skrev mitt löneanspråk väldigt tydligt så det var lite snopet att hon eventuellt inte ens skulle kunna matcha vad jag har idag.

Plugga! :p

Hell yeah! De lär behöva byggets ”rainman” i kassan 😅🤷🏼‍♀️

Det var minnst sagt modigt!:cautious:
 
Känner dåligt samvete att jag diskuterade på buke på jobbet hela eftermiddagen typ :o:o Men det var ju så intressant! Intressantare än jobbet iallafall.. :angel:
 
Funderar på ge mig ut på försök till en shoppingrunda... Jag behöver verkligen ett par sandaler och en ny sport-bh och lär inte hinna någon annan dag den här veckan. Lite för opepp...
 
Hjäääälp! Vilken klänning ska jag ha på skolavslutningen imorgon?! I egenskap av lärare alltså.

Denna:

31223
 
H&M-klänningarna kom idag. Underbart, lite tyngre tyg i snygga färger (en "guldgul" och en blå/vit) och mönster. Passade jättebra :) ! Lyckades också med bedriften att beställa en supersnygg klänning från Ellos, så helt plötsligt har jag tre stycken nya, fina klänningar i sommar :banana:! Och jag klarade dessutom att uppdatera garderoben radikalt för ynka ca 500 kr - inklusive frakt. Vilken tur att jag "beklagade" mig här, annars hade jag nog aldrig snubblat över H&M-klänningarna (har för mig att det var @Bison som tipsade om dessa?)......
 
H&M-klänningarna kom idag. Underbart, lite tyngre tyg i snygga färger (en "guldgul" och en blå/vit) och mönster. Passade jättebra :) ! Lyckades också med bedriften att beställa en supersnygg klänning från Ellos, så helt plötsligt har jag tre stycken nya, fina klänningar i sommar :banana:! Och jag klarade dessutom att uppdatera garderoben radikalt för ynka ca 500 kr - inklusive frakt. Vilken tur att jag "beklagade" mig här, annars hade jag nog aldrig snubblat över H&M-klänningarna (har för mig att det var @Bison som tipsade om dessa?)......

Åh va kul!
Det tyngre tyget gör att de faller snyggt och inte skrynklar.
Härligt att de passade 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 227
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 510
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Var vill vi bo?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp