Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
En väldigt oproduktiv dag så här långt.
Har inte gjort mycket alls annat än fyllde vatten till hästarna. Ätit två korvar och en mugg med yoghurt. Och tvättat lite.
Jösses vilket spännande liv 😂 :arghh:

Lite samma här! Sov till 10, hade tvättid 13. Städade lite... sanerade mig själv. Målade naglarna... marinerade lax och skalade räkor. Gjorde en aioli. Nu sitter jag på balkongen med ett glas vin.

Intressant liv 😅🤷🏼‍♀️
 
Jag är precis tillbaka på jobbet efter en kort visit hos fysioterapeuten för laserbehandling. Bara 20 min kvar att jobba nu :) Ute är det strålande sol och 25 grader... jag vill också vara ute i härligt väder :cautious:
 
Det är nu den ungdomliga grannen skickar denna till mig:

31963


:rofl: :rofl:
 
En av mina kollegor kollapsade i hettan och hamnade på sjukhus. Chefen har lätt panik nu och frågade väldigt snällt om jag kan gå in och jobba på min lediga dag. Det blir ingen dag ledig alls den här veckan pga av det. På söndag ska vi gå obligatorisk första hjälpen kurs.

Jag skulle behöva storstäda huset. Exet verkar inse att han måste köpa ut mig och en granne är intresserad av att köpa. Så jag måste ju sanera det värsta. Min städstandard är långt ifrån tyska hemmafruars standard...

Dotterns rum är en katastrofzon. Halvätna pizzor, halvätna revbenspjäll samt använda kondomer😑Massor med halvfulla colaflaskor. Det går tydligen inte att dricka upp en flaska innan man hämtar en ny.

Smutstvätt överallt. Typiskt tonårsrum. Grannens barn är i Kindergartenålder så de är nog inte bereddda på ett tonårsrum än.
 
Inte gjort så mkt idag. Lunchade på stan - Kebab rulle :d
Ska städa till "sniglarna" snart.
Får hoppas på samma väder i morgon - ska på resa med Tinget till Siggeforasjön. Kanske bada...:laugh:
 
Dotterns rum är en katastrofzon. Halvätna pizzor, halvätna revbenspjäll samt använda kondomer😑Massor med halvfulla colaflaskor. Det går tydligen inte att dricka upp en flaska innan man hämtar en ny.

Smutstvätt överallt. Typiskt tonårsrum.
alazzi skrev:
Hörnorna är svarta av smuts. Toastolen svart och duschen är igensatt av hår och smuts.

Nej, sånt griseri är inte typiskt för tonåringar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 086
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 934
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp