Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att man lever ihop och att det kanske någon gång i något sammanhang under alla år har kommit på tal typ. Tänker jag. ”Jag köpte ett par skor i storlek 44 men de var för små så jag ska lämna tillbaks dem” eller vad som helst.

Sånt har ju såklart kommit på tal nån gång men sen ska man ju komma ihåg det också 😂 Jag minns aldrig ungarnas skostorlek heller utan måste fråga dom 🙈 Minns aldrig deras klädstorlek längre hellre utan måste kontrollera kläderna dom har om jag ska köpa något nytt eller om någon frågar 😅
 
Sånt har ju såklart kommit på tal nån gång men sen ska man ju komma ihåg det också 😂 Jag minns aldrig ungarnas skostorlek heller utan måste fråga dom 🙈 Minns aldrig deras klädstorlek längre hellre utan måste kontrollera kläderna dom har om jag ska köpa något nytt eller om någon frågar 😅

Det ändras ju så snabbt med barn också! Man tror man vet nåt om dem. Storlek, intresse, temperament men så VIPS veckan efter så är det nåt helt annat 🤷‍♀️😅
 
Sitter på jobbet och känner mig fräsch.

Och ja det är ovanligt :D

Investerade i lite bare minerals smink. Vete tusan om jag gjort rätt men köpte en liten prova på grej primer- foundation och mineral veil med tillhörande borste

Passar tydligen min hy jättebra, inte för att jag märker nån direkt skillnad när jag pudrat på men det KÄNNS bra och min mamma sa igår att min hu såg fräsch ut så lite har det ju gjort :)

tredje dagen nu jag tar mig tid att göra detta som en morgonrutin med bare minerals och lite mascara.

Skulle vilja hitta en lätt sätt att fixa ögonbrynen snyggt också så är jag verkligen redo för att träffa världen även om man mår lite pissigt som jag gör av och till.
 
Var trött och stressad när jag kom till jobbet men så kom Ikarina ("min" talgoxe) :love: och en av hennes avkommor från förra året. :up: Avkomman verkar ha en karl med sig! Ikarina verkar inte ha någon med sig :( Hon är "bara" 3 år ungefär, hoppas hon får fler kullar som hon kan ta med sig till mig!

Så nu har hon suttit på min hand och ätit lite frön en stund, avkomman kom nära och åt några centimeter från min hand bara :love: La ut lite extra så de kan fylla magarna. Undrar om någon av dem har fixat ägg :love:

Blev genast glad och lugn. Hoppas de kommer med pyttetalgisar snart :love:
 
Laddar inför eftermiddagen då jag, alla kollegor, chefen, chefens chef och HR ska ha möte om den usla arbetsmiljön. Jag hoppas verkligen att det inte blir pajkastning och sånt. Hoppas inte det blir för mesigt heller.
Vi ska sitta i 4 timmar. Kommer vara helt urlakad sedan. :arghh:
 
Man behöver ju inte gå långt och ha tung packning. Det går att åka till någon fjällort och gå kortare utflykter i omgivningen med bara matsäck.
Kom på ett till ”resmål”: Inlandsbanan. Fast ni kanske helst vill åka utomlands?

Högsäsong för myggor på sommarn, och jag ogillar dagsutflykter i fjällmiljö. Men längre bilresor fungerar tyvärr inte heller med en trasig rygg! Flyg inom Europa är nog t.o.m. på gränsen. 😅
 
Försöker komma på vad jag ska ha på mig på vår stora bröllops/bröllopsdags-fest som plötsligt är runt hörnet mitt i blöjbyten och budgivningar. Känner mig ändå lite Bromma-mammig i det här mönstret? Kanske är min nya stil. Slänga på en Odd Molly och ja.. ett par trendiga träskor kanske så är jag redo att ta förorten med storm sen!

4040BE95-8D74-43AF-AF93-36A765FDEB8A.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
800
· Visningar
42 213
Senast: Lilla
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
348
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 034
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp