Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Antagligen sista dagen vid stranden.
687181C1-315E-4731-9BE2-0DB00720EAC2.jpeg
 
Känner som jag varit ute och festat hela natten vilket inte är sant då men känslan är densamma just nu pga av sömnbristen 😂 Men sov en stund hemma nu och ska åka och handla.
Vi avslutade våran Visby tid med att Mamma och c.o kom med flyget ned på eftermiddagen, sen åt vi middag på G:A masters. Deras köttbullar är 👌🤤 Som mamma sa här är ända stället man kan äta köttbullar och dricka rödvin 😂

Kajsa är nöjd med att matte är hemma och knorrar för fullt hela tiden ❤️ En vecka är lagom långt sen vill jag nog allt komma hem till mitt igen. Men ska se till att flyga över en helg i höst.
 
Jag ar vaken, har nastan en hel kopp kaffe kvar :heart och funderar pa vad jag ska gora mer den har dagen.

I gar pratade vi om sondottern's forsta dag i lekskolan (kindergarten) som sker pa Mondag. De har en "soft" borjan och halva klassen gar halvdag en vecka i taget. Barnen aker skolbuss, och har en halv-dag hela veckan. Veckan efter galler det andra halvan av klassen. Sedan gar alla hela dagen efter "labor day" nar skolorna borjar "pa riktigt" har.
Jag borjar inte kora skolbuss forran September 6 och det har varit bra att vara ledig hela sommaren. Det ska bli kul att borja igen!
 
Spännande final - jag gled nästan av soffan till slut.... :D

Har precis ätit en hamburgare och strax dags att fodra hästar och mocka. Jag kikar ut på hästtransporten lite då och då och njuter av hur FIN den är nu.... :)

Och så måste jag sätta fart och baka jordgubbsmuffins också...
 

Bifogade filer

  • släp.jpg
    släp.jpg
    332,7 KB · Visningar: 32
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 216
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
12 895
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 497
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
252
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp