Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit vaken sedan 05 imorse så jag ska snart gå och lägga mig. Idag har vi i alla fall firat min student så det har varit en lång dag. Men jag är fortfarande orimligt nöjd över att gått på min kompis champangefrukost istället för med min klass (hon går i en parallellklass) :)

Så nu har jag bara ett år kvar, sedan är jag helt klar. Jag har alltså redan gått fyra år i gymnasiet och ska gå ett år till pga anpassad studiegång.

Längre förklaring om varför jag firat studenten trots att jag alltså inte fått mitt slutbetyg
Enligt SYV på min skola så brukar de låta elever som går extra år ta studenten med klassen de gått i längst. Sen kommer eleven tillbaka och gör klart det sista, precis som att elever som blivit underkända i någon kurs kan läsa om den under höstterminen. Jag har gått tre år med denna klassen så jag tog studenten med dem men kommer tillbaka till hösten och gör klart det sista. Jag får alltså mitt slutbetyg i Maj nästa år :up:

Grattis till förstudenten! :banana: Det är ju perfekt, du får ju fira flera gånger :D Och bra jobbat 💪 :heart
 
Har precis ätit frukost.
Havregrynsgröt. Nyttigt. :up:
Fast utan salt och med choklad, kokosflingor, smör och socker. :d

0192D1D8-31EB-45FF-821C-4CABFC12F540.jpeg
 
IMG_20230601_115004184_HDR.jpg

Jag har räddat en kotte undan en nyfiken snuzze. 😍 Gullig liten hyresgäst! Hoppas att den håller sig borta från den inhägnade baksidan. 🙈 Den verkade trött och medtagen och blev glad över att få vatten och lite mat. Några kulor hundmat och lite kattgodis. Nu får jag väl åka och köpa kattmat, så hotellet kan erbjuda bättre mat.
 
Visa bifogad fil 120241
Jag har räddat en kotte undan en nyfiken snuzze. 😍 Gullig liten hyresgäst! Hoppas att den håller sig borta från den inhägnade baksidan. 🙈 Den verkade trött och medtagen och blev glad över att få vatten och lite mat. Några kulor hundmat och lite kattgodis. Nu får jag väl åka och köpa kattmat, så hotellet kan erbjuda bättre mat.
Äggulor är energirikt och smakens för igelkottar. :d
 
Visa bifogad fil 120241
Jag har räddat en kotte undan en nyfiken snuzze. 😍 Gullig liten hyresgäst! Hoppas att den håller sig borta från den inhägnade baksidan. 🙈 Den verkade trött och medtagen och blev glad över att få vatten och lite mat. Några kulor hundmat och lite kattgodis. Nu får jag väl åka och köpa kattmat, så hotellet kan erbjuda bättre mat.
Mina får hundens torrfoder, det går utmärkt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 788
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 240
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
71 057
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 115
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp