Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dolly Style
 

Bifogade filer

  • 20230604_183523.jpg
    20230604_183523.jpg
    378,7 KB · Visningar: 27
Mått riktigt risigt psykiskt ett tag nu och det har fortsatt idag. Så har mest vilat och lyssnat vidare på min ljudbok. Och gråtit. Är iaf glad att jag kan gråta, då är det inte så illa.

Men nu är vilan slut för mig och imorgon ska jag göra mitt bästa för att vara mer aktiv så jag är redo att jobba igen på torsdag.
 
Känner mig som en miljöbov idag. Jag lät tvätten ligga i sin IKEA påse i några dagar och allting var skrynkligt som tusan. Ville inte tvätta igen så körde hänga upp den på duschstången och sätta på duschen på maxvärme. Det fungerade men slösade mycket varmt vatten :angel:

Karma bestraffade mig iofs direkt eftersom handfatshyllan som sitter fast med klister trillade ner pga kondensen.
 
Sitter och försöker skriva ett Cv och personligt brev. Har inte gjort det på en sisådär 17 år. Det går sådär, men ska in ikväll, så det är bara att kämpa!

Också bekymrar jag över uteblivet regn. Blir nästan ledsen när det står att det ska bli sol. 😟
 
Skickat in ansökan till jobb. Det blev lite i sista minuten, men fick annonsen skickad till mig av fd kollega.
Nu är jag redan nervös :nailbiting:
Ska skicka in två ansökningar till i veckan. Sen kommer jag antagligen vara skitnervös och ha katastroftankar.
Man ska hålla sina rutiner.
 
Ikväll blev det en för mig svettig halvtimmes tömkörning ute i den härliga grönskan med dels pigg pålla som busade lite och dels irriterad på myggen men fin, samlad trav när jag gick fortare/joggade lite lätt 😍.
Efter stallet och sedan plantering av ett par nya växter från grannarna 😊 och soffhäng till Exit var det himla skönt att krypa ner nyduschad i renbäddad säng 😍.
 
Btw är jag fånig som är lite ledsen över att Zlatan avslutar sin karriär? Trots att jag nog tyckt att han borde gjort det för några år sen. Jag har nån form av fotbollscrush på honom och tycker nog att han är en av top10 i världen någonsin
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
61 62 63
Svar
1 256
· Visningar
36 055
Senast: MJLee
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
235
Senast: em76
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 583
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 991
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp