Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att försöka sova, men har äckelmycket ångest och är typ helt övertygad om att jag blivit för tjock för de vita ridbyxorna så jag har tvättat vardagsridtightsen för att vara på den säkra sidan. Vet att man inte "ska" kunna bli så mycket tjockare på knappt en vecka men jag känner mig som en flodhäst och tittar jag ner så ser jag en ballongmage och jättefläskiga dallriga lår, så jag vet inte om jag ens vågar prova de vita.

Jag har ganska fullt upp imorgon också = bra, men middagen imorgon blir en utmaning även om jag "förhandlat bort" en del "omöjligt" (typ grönsaksstavar istället för pommes) :cautious: Så förutom tjock-ångest har jag redan ångest inför middagen imorgon också :banghead: Men den planerade frukosten och lunchen borde inte vara så jäkla jobbigt iallafall, får fokusera på det :cautious: Det är ju mååånga timmar kvar till middag, onödigt att ha ångest över det redan nu.
 
Sovit uselt. Och mobilen har bara 60% laddning när jag vaknar. Laddade den till 100% igår så jag undrar varför. Vill inte ladda den på natten. Men bara det finns laddning kvar under min rast så går det. Får ändå inte ha mobilen när när jag jobbar.
 
Drömt världens jäkla mardrömmar inatt, vaknade för en timme sedan helt genomsvettig och äcklig och sen har det varit omöjligt att somna om :down: Känner mig fortfarande helt konstig och skakig och gråtfärdig av senaste mardrömmen.
Jättetrött nu men nu är det iallafall dags att kliva upp, äta frukost och sen bege mig mot stallet. Hoppas jag vaknar till lite när jag kommer ut i kylan :crazy:
 
Dricker kaffe, och ska snart ge barnen frukost. Ska in och göra corona-test nu på morgonen, givetvis bokade chefen in mig på en dag då mannen är på kurs. Så jag har laddat surfplattan och ett gammalt nintendo DS, så barnen på 4 och 6 år kan vänta i bilen utanför. Det är stor glasruta precis framför parkeringen så vi ser varandra hela tiden, och själva testet ska jag ta i bilen. Problemet är bara att ett av tre prov ska tas i svalget, det går inte för jag har så känsliga kräkreflexer :yuck:
 
Hunden är skeptisk mot nedre delen av trädgården vid morgonkissen.

Ser då att jag har en stooor hind gående bland fallfrukten där.
Jag hojtar och den drar iväg, ganska makigt. Men den skäller ut mig väldigt rejält :D

Tydligen var det väldigt ofint av mig att störa i frukosten.
 
Vasken på jobbet har bubblat upp igen nu på morgonen :banghead:
Försökt greja med toalettkolv (heter det så? :eek:) och städat katastrofen i en timme, men det lyckas inget bra. Vad värre är att det luktar fruktansvärt.

Har smugit upp på personalköket, och sitter och äter frukost här, men tror fan att lukten satt sig i håret och kläderna :yuck: Blir inte kul att försöka jobbadär nere i stanken.
 
Yngsta dottern är lite snorig så hon får vara hemma idag. Även jag har lite förkylningskänningar. Ska följa äldsta dottern till bussen snart sen får det bli jobb från köksbordet idag. Hoppas på lugn dag :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
791
· Visningar
41 745
Senast: Avalbane
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
348
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 017
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp